خانهاخبار
سرانجام شارژر بی‌سیم AirPower اپل ماه آینده عرضه می‌شود

سرانجام شارژر بی‌سیم AirPower اپل ماه آینده عرضه می‌شود

اپل با معرفی آیفون‌های ۲۰۱۷ اعلام کرد که پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به این محصولات افزوده است و کانسپتی از یک شارژر وایرلس را به نمایش گذاشت که آیفون، ایرپاد و اپل واچ را به‌طور همزمان شارژ می‌کرد. اما تا به حال این محصولات را به بازار عرضه نکرده است.
۱۳۹۷/۶/۷

با توجه به خبرهای جدید، به نظر می‌رسد محصولات مرتبط با فناوری شارژ بی‌سیم اپل در ماه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تحلیل‌گران Barclays معتقدند که اپل این محصولات را در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد که شامل یک کیس برای شارژ بی‌سیم ایرپاد و شارژر ایرپاور خواهد بود که سال گذشته معرفی شده بود اما حدود یک سال است که کاربران را چشم انتظار نگه داشته است.

image

ظاهرا سپتامبر ۲۰۱۸ زمان مهمی برای اپل است؛ علاوه بر خبری که درباره‌ی عرضه‌ی شارژرهای بی‌سیم این شرکت به گوش می‌رسد، گزارش‌های بسیاری از رونمایی آیفون‌های ۲۰۱۸ در این ماه حکایت دارند. بنابراین احتمال می‌دهیم کوپرتینویی‌ها شارژر وایرلس را همزمان با آیفون‌های جدید راهی بازار نمایند. ایرپاور به دلیل شارژ همزمان چند محصول سر و صدای زیادی بین کاربران اپل به پا کرد، اما مشخص نیست که چرا عرضه‌ی آن حدود یک سال به تعویق افتاد. البته مدتی قبل شایعاتی مبنی بر مشکل داغ شدن این پد شارژر مطرح شده بود که از صحت آن اطلاعی در دسترس نیست.

گفته می‌شود اپل ایرپاور بازطراحی شده را به ۲۲ حلقه شارژر مجهز کرده است که هر حلقه ایزوله شده است و می‌تواند بدون درگیر کردن سایر حلقه‌ها تمامی سطح پد را پوشش دهد. با توجه به شایعات، این شارژر ۱۵۰ لار قیمت خواهد داشت که البته بهای زیادی برای یک پد شارژ وایرلس است، اما همین ویژگی است که باید محصول اپل را از سایر شارژرهای بی‌سیم پشتیبانی کننده از استاندارد Qi که در بازار حضور دارند متمایز کند!

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۶/۷
هر آنچه که برای اپل و طرفدارانش آرزوست برای سامسونگ و طرفدارانش خاطرس