خانهاخبار
۸ شهریور منتظر رونمایی از تلفن‌های هوشمند جدید سونی باشید

۸ شهریور منتظر رونمایی از تلفن‌های هوشمند جدید سونی باشید

سونی در حساب توییتر خود، خبر از برگزاری مراسمی برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش داد.
۱۳۹۷/۶/۷

بالاخره پس از مدت‌ها شایعات و اخبار مختلف، سونی به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت ژاپنی قصد دارد در تاریخ پنجشنبه ۸ شهریور سال جاری، مراسمی را برای رونمایی از جدیدترین محصولاتش را برگزار کند. در تصویر منتشر شده از سوی این شرکت، نمی‌توان اطلاعات چندان زیادی را به دست آورد، اما حداقل وجود لوگوی Xperia در این تصویر حاکی از آن است که سونی در این مراسم حداقل از یک تلفن هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

image

سونی در این مراسم که در نمایشگاه IFA 2018 برگزار می‌شود، احتمالا از جدیدترین پرچمدار سری XZ یعنی Xperia XZ3 رونمایی خواهد کرد؛ تلفن هوشمندی که مدت‌ها با شایعات و اخبار خود، بحث‌های متعددی ایجاد کرده است. از نظر طراحی، سونی تغییراتی در ظاهر کلی دستگاه ایجاد کرده که باعث می‌شود تشخیص دادن آن از نسل قبلی خود کمی ساده تر شود. قسمت پشتی دستگاه درست همانند مدل قبلی به صورت منحنی طراحی شده و میزبان سنسور اثر انگشت، دوربین تک لنز و فلاش LED و سنسور مادون قرمز است. قسمت جلویی همانند نسل قبل طراحی با حاشیه‌های نسبتا کم دارد، اما لبه‌های نمایشگر حالا بیشتر از گذشته به صورت منحنی طراحی شده اند و احتمالا این موضوع به دلیل ایجاد تغییرات در فریم دستگاه، باعث می‌شود که کاربر حس متفاوت تری را هنگام در دست گرفتن Xperia XZ3 داشته باشد. از سایر مشخصات دیگر این محصول می‌توان به دوربین ۱۹ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ بیسیم اشاره کرد.

Image result for xperia xz3 renders

البته در نظر داشته باشید که احتمالا سونی علاوه بر این محصول، از تلفن هوشمند میان رده Xperia XA3 نیز پرده خواهد برداشت. درحال حاضر، اطلاعات چندان زیادی از این تلفن هوشمند در دسترس ما نیست، اما می‌دانیم که سونی برای این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. همچنین انتظار می‌رود که طراحی این تلفن هوشمند تفاوت‌ چندان زیادی با نسل قبلی خود نداشته باشد. درکل سونی برای فردا، برنامه‌های متعددی دارد و برای دریافت تمامی اخبار پیرامون این محصول، فراموش نکنید که وبسایت جی اس ام را دنبال کنید. نظر شما چیست؟ آیا Xperia XZ3 یک تلفن هوشمند موفق خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)