خانهاخبار
احتمال ساخت سه‌گانه فیلم Venom قدرت گرفت

احتمال ساخت سه‌گانه فیلم Venom قدرت گرفت

تام هاردی ستاره اصلی فیلم سینمایی Venom در مصاحبه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده برای سه نسخه از این فیلم سینمایی قرارداد بسته است. فیلم Venom اکتبر امسال اکران می‌شود و اگر فیلم موفقی باشد ممکن است دو نسخه دیگر هم از آن ساخته شود.
۱۳۹۷/۶/۷

انتظار می‌رود سونی تا اواخر سال 2018 فیلم سینمایی Venom را که تام هاردی در آن نقش آفرینی می‌کند، روی پرده سینما ببرد. حتما با فیلم‌های سینمایی محبوب مانند مرد عنکبوتی آشنا هستید؛ شخصیت Venom درواقع یکی از دشمنان مرد عنکبوتی به شمار می‌رود اما هنوز مشخص نیست که این شخصیت قرار است با چه وجهه‌ای در دنیای سینمایی مارول (Marvel) باقی بماند.

image

همچنین پرسشی که اغلب پرسیده می‌شود این است که آیا این فیلم سینمایی اصلا ارزشمند است و برای علاقه مندان ارزش سینما رفتن دارد؟ برای پاسخ به این سوال هنوز کمی زود است و باید منتظر باشیم تا سرانجام Venom اکران شود. از طرفی به نظر می‌رسد که تام هاردی، ستاره نقش اصلی فیلم، قراردادی با کمپانی سازنده امضا کرده و قرار است در سه نسخه از Venom نقش آفرینی کند. این گزارش ابتدا توسط Total Film Magazine منتشر شد. مجله هنری مذکور طی مصاحبه‌ای با تام هاردی از او پرسیده بود آیا قرار است نسخه‌های دیگری هم از Venom در آینده ساخته شود؟ هاردی هم در پاسخ اعلام کرده بود که قراردادی  برای همکاری در سه نسخه از فیلم Venom را امضا کرده است.

مجله هنری Total Film Magazine از تام هاری اینگونه نقل کرده است:" من با هر تغییری که در آینده پیش آید مشکلی ندارم و برای سه نسخه از آن قرارداد امضا کرده‌ام؛ پس این پرونده همچنان باز است. باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش مردم چگونه خواهد بود. از نظر من که Venom شخصیت فوق العاده‌ایست. من شیفته ایفای نقش هر دو شخصیت هستم. Venom واقعا سرگرم کننده است".

image

هنوز به درستی نمی‌دانیم فیلم سینمایی Venom ادامه پیدا می‌کند و آیا سه گانه آن ساخته می‌شود یا خیر؛ چراکه کارگردان آن هنوز تمایلی نشان نداده است تا درباره این موضوع صحبت کند. از طرفی اگر Venom فیلم موفق و پرفروشی باشد، چه دلیلی وجود دارد که ادامه پیدا نکند؟ انتظار می‌رود فیلم سینمایی Venom در تاریخ 5 اکتبر سال 2018 اکران شود و مشتاقانه منتظریم نقش آفرینی تام هاردی را در آن تماشا کنیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)