خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ

پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ سال آینده رسما معرفی می‌شود و انتظار می‌رود که سازنده مذکور آن را نسبت به نسل قبلی از بسیاری جهات ارتقا دهد. در ادامه تازه‌ترین ویدیوی مفهومی منتسب به Galaxy S10 را تماشا کنید.
۱۳۹۷/۶/۷

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی سامسونگ در سه ماهه اول سال 2019 تحت عنوان Galaxy S10 معرفی شود. هنوز زمان زیادی تا انتشار اطلاعات کامل درباره این گوشی باقی مانده است و شایعه‌ها احتمالا با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آن شدت بیشتری پیدا می‌کنند. از طرفی طراحان بیکار ننشسته‌اند و با انتشار یک ویدیوی مفهومی تازه منتسب به پرچمدار مذکور همه پیش بینی‌ها را درباره آن مجسم کرده‌اند. این ویدیوی تازه توسط کانال یوتیوبی Science and Knowledge طراحی و منتشر شده است. دستگاه هوشمندی که در ویدیوی پیش رو به تصویر کشیده شده نسبت به Galaxy S9 در زمینه‌های متعددی مخصوصا در طراحی ظاهری ارتقا یافته است. البته باید تأکید کنیم که این ویدیو توسط طراحان جانبی و غیررسمی تهیه شده و ممکن است طراحی Galaxy S10 واقعی با آن تفاوت داشته باشد. از طرفی همچنان انتظار می‌رود که سامسونگ پرچمدار مخصوص دهمین سال تولد Galaxy S را با تفاوت‌های چشمگیر ظاهری توسعه دهد.

image

همان‌طور که در ویدیو شاهد هستیم، Galaxy S10 مفهومی بدون حاشیه طراحی شده است. البته حاشیه بسیار باریکی برای تعبیه بلندگوی مکالمه در آن تعبیه شده اما این حاشیه به قدری کوچک است که می‌توان آن را نادیده گرفت و Galaxy S10 را هم یک گوشی بدون حاشیه دانست. صفحه نمایش Galaxy S10 از دو طرف خمیده طراحی شده و دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه در کناره سکت راست بدنه قرار گرفته است. دکمه‌های تنظیم صدا و بیکسبی در کناره سمت چپ تعبیه شده‌اند و پورت ارتباطی شارژر به همراه بلندگوی اصلی در لبه پایین بدنه دیده می‌شوند. طراح این گوشی مفهومی دوربین اصلی با لنزهای سه گانه برای آن متصور شده است که لنزهای آن به صورت عمودی چینش شده‌اند و ماژول هم کمی از سطح بدنه بیرون زده است. حسگر فیزیکی اثرانگشت دیگر در پنل پشتی این نسخه دیده نمی‌شود چراکه طراح آن را در پنل نمایش طراحی کرده است.

کانال Science and Knowledge علاوه بر طراحی این ویدیو همچنین به برخی مشخصات فنی احتمالی آن هم اشاره کرده است. گوشی مفهومی Galaxy S10 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 که هنوز معرفی نشده است قدرت می‌گیرد و از امکان شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. پرچمدار پیش رو در رنگ‌های مختلفی ازجمله خاکستری، مشکی، قرمز و آبی به تصویر کشیده شده و طراح آن پیش بینی کرده است که سامسونگ احتمالا آن را در رنگ‌های مذکور روانه بازار می‌کند. این موارد همه اطلاعاتی هستند که در کنار ویدیوی مفهومی توسط طراح آن منتشر شده‌ است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

بهنام

۱۳۹۷/۸/۲۴
فوق العاده است...

حامد

۱۳۹۷/۶/۷
یا خدا شبیه گوشی های تو فیلمای علمی تخیلی و فضاییه بالاخره سامسونگ کار خودشو کرد فقط از سامسونگ همچین کاری بر میومد ابر کمپانی به این میگن نه شرکتای زیر پله ای مثل اچ تی هنگ

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۶/۷
تماشای این ویدئوها، جز کشیدنِ آه و حسرت، سودی نداره?
دلمان خوش بود میگفتیم لااقل هوآوی ارزانه! قیمت‌های هوآوی هم امّا سر به افلاک گذاشته?‍♂️