خانهاخبار
گزارش جدید پیرامون زمان معرفی پرچمداران Pixel 3 گوگل

گزارش جدید پیرامون زمان معرفی پرچمداران Pixel 3 گوگل

بلومبرگ با استناد به منابع مطلع، مدعی شده است که پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در یک مراسم خبری در تاریخ 9 اکتبر معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۶/۶

براساس گزارش جدیدی که خبرگزاری بلومبرگ منتشر کرده است؛ پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل در یک مراسم خبری در تاریخ 9 اکتبر در نیویورک معرفی خواهند شد. این خبرگزاری مدعی است که اطلاعات مذکور را از منابع مطلع با برنامه‌های گوگل به‌دست آورده. بد نیست اشاره کنیم که گوگل به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده است اما به‌نظر می‌رسد که اطلاعات مذکور از منابع قابل‌اعتماد به‌دست آمده‌اند.

امسال، 9 اکتبر روز سه‌شنبه است و به‌نظر می‌رسد که گوگل زمانی را انتخاب کرده تا پرچمدارانش را چند هفته پس از آغاز فروش آیفون‌های اپل، معرفی نماید. البته شاید نیازی به رونمایی از پرچمداران جدید گوگل نباشد؛ نسخه‌هایی از گوشی Pixel 3 XL در بازار سیاه با قیمت 2000 دلار به فروش می‌رسند و حتی برخی این نسخه‌ها را مورد آزمایش قرار داده‌اند. جزئیات مختلفی پیرامون این گوشی از جمله مشخصات سخت‌افزاری نهایی و آنچه که به همراه Pixel 3 XL درون بسته‌بندی دستگاه قرار دارد؛ به‌دست آمده است. 

image

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، گوگل گوشی Pixel 3 XL را با صفحه‌نمایش غول‌آسای 6.7 اینچی ارائه خواهد داد؛ نوع پنل نمایشگر OLED است و در بالای صفحه‌نمایش بریدگی وجود دارد که احتمالا بسیاری را خواهد رنجاند. برخلاف روند رایج در بازار موبایل که دوربین دوگانه به یک قابلیت مرسوم تبدیل شده است؛ غول جست‌وجو هنوز تصمیمی برای ارائه گوشی‌های پرچمدار خود با دوربین دوگانه ندارد و Pixel 3 و Pixel 3 XL را با یک دوربین راهی بازار خواهد کرد. البته بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دوربین پرچمدار Pixel 3 XL عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد. این گوشی همچنین به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود که برای ثبت تصاویر سلفی پرتره و تشخیص چهره کاربرد خواهد داشت. مدل کوچک‌تر یعنی Pixel 3 فاقد ناچ است و طراحی مانند Pixel 2 XL خواهد داشت؛ به همین جهت، حاشیه‌های نسبتا باریک در بالا و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده‌اند. گوشی جدید گوگل که جانشین Pixel 2 خواهد بود، نمایشگر 5.4 اینچی دارد و احتمالا نسبت ابعاد صفحه‌نمایش آن 18:9 است.

هر دو گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل شش گیگابایت رم به بازار عرضه خواهند شد و سیستم‌عامل اندروید 9 پای را اجرا می‌کنند. در حال‌حاضر، قیمت‌ احتمالی پرچمداران جدید گوگل مشخص نیست و باید تا چند هفته دیگر منتظر بمانیم تا مشخص شود که جانشین Pixel 2 و Pixel 2 XL با چه قیمتی به بازار عرضه خواهند شد و قیمت آن‌ها در مقایسه با آیفون‌های 2018 اپل تا چه اندازه متفاوت است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)