خانهاخبار
اکنون می‌توانید با استفاده از Gboard مینی استیکرهای شخصی از خودتان بسازید!

اکنون می‌توانید با استفاده از Gboard مینی استیکرهای شخصی از خودتان بسازید!

صفحه کلید گوگل یا همان Gboard به تازگی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با استفاده از دوربین سلفی دستگاه از خود مینی استیکرهای کارتونی تولید کنند.
۱۳۹۷/۶/۶

این روزها استفاده از تصویر یا حالت چهره‌ی کاربر برای ساخت انیمیشن‌هایی مانند Animoji اپل یا AR Emoji سامسونگ کم کم فراگیر می‌شود و گوگل نیز قصد ندارد از سایرین عقب بماند،‌ به همین دلیل قابلیت جدیدی برای ساخت استیکر از سلفی کاربران به کیبورد خود اضافه کرده است.

image

سال گذشته گوگل پک استیکر جدیدی برای پیام‌رسان Allo معرفی کرده بود که کاربران با استفاده از دوربین سلفی می‌توانستند آواتارهایی مانند بیت‌موجی از خود بسازند و حالا این قابلیت به Gboard نیز اضافه شده است و می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن نسخه‌ای کوچک از استیکرهای ساخته شده از خودتان را برای دیگران ارسال کنید.

درست مانند بیت‌موجی، پک مینی استیکر جدید نیز آواتار شما را در چند پس زمینه و حالت مختلف نمایش می‌دهد که می‌توانید به دلخواه از میان آن‌ها انتخاب کنید. همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده خواهید کرد، پس از ثبت سلفی سریعا پردازش آغاز خواهد شد و خروجی نهایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که به بخش استیکرهای Gboard بروید و گزینه‌ی جدید Mini را بیابید و با انتخاب آن ثبت سلفی را آغاز کنید. از همین قسمت می‌توانید ظاهر کاراکتر را به دلخواه شخصی سازی کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

image

گوگل برای عملکرد بهتر این ویژگی از یادگیری ماشینی و شبکه‌های عصبی استفاده کرده است تا آواتار مورد نظر را شبیه به ظاهر شخص ایجاد کند و امکان شبیه سازی فاکتورهایی مانند رنگ پوست، رنگ و حالت مو، رنگ چشم و حالت چهره و ریش و سبیل را نیز فراهم کند.

گوگل علاوه بر آنچه قبلا برای پیام‌رسان Allo ارایه کرده بود، ۱۰۰ حالت اضافی نیز در نظر گرفته است تا کاربران انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. این قابلیت به مرور در اپلیکیشن Gboard و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود و متاسفانه گوگل اعلام نکرده است که چه زمانی این قابلیت به طور کامل در اختیار همه‌ی کاربران قرار می‌گیرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

پیمان

۱۳۹۷/۶/۸
ممنون از پاسختون

reza_j_l

۱۳۹۷/۶/۷
سلام و تشکر،
لطفا مطمئن بشید که جی‌برد رو آپدیت کردین به آخرین نسخه. البته این قابلیت فعلا برای همه گوشی‌های اندرویدی در دسترس نیست و همونطور که در متن خبر ذکر شد مشخص نیست چه زمانی در دسترس همه قرار می‌گیره. آموزش ساختش هم در متن خبر توضیح دادیم و GIF موجود هم تا حدی راهنماست.

پیمان

۱۳۹۷/۶/۷
با عرض سلام و خسته نباشید
لطفاً آموزش ساخت این موضوع را بدین ، همچین گزینه ای نبود تو Gboard