خانهاخبار
تصاویر جدیدی از پنل نمایشگر گوشی Nokia X7 فاش شد

تصاویر جدیدی از پنل نمایشگر گوشی Nokia X7 فاش شد

تصویر منتشر شده از پنل جلوی گوشی Nokia X7 نشان می‌دهد که شرکت HMD در حال توسعه یک میان‎رده دیگر با بریدگی نمایشگر است.
۱۳۹۷/۶/۶

HMD Global در حال آماده‌سازی محصولات جدیدی با برند «نوکیا» است که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی پرچمدار نوکیا 9 اشاره کرد. همچنین مدتی پیش مشخص شد که این شرکت فنلاندی، یک گوشی جدید از سری X عرضه خواهد کرد که نسبت به دو مدل Nokia X5 و Nokia X6 مشخصات سخت‌افزاری بهتری خواهد داشت. به دنبال افشای پنل این گوشی، تصاویر بیشتری در چین منتشر شده است که طراحی احتمالی Nokia X7 را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، گوشی جدید Nokia X7 در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت؛ این بریدگی که ناچ نامیده می‌شود، محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه خواهد بود. همچنین در پایین نمایشگر لوگوی Nokia دیده می‌شود و ظاهرا شرکت سازنده‌ برنامه‌ای برای حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش گوشی‌های بدون حاشیه خود ندارد. با اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، شرکت سازنده می‌تواند فضای بیشتری از پنل جلوی گوشی را به صفحه‌نمایش اختصاص دهد؛ فضای خالی در اطراف بریدگی می‌تواند به نوار وضعیت برای نمایش زمان و هشدارها اختصاص داده شود و بدین شکل نسبت به گوشی‌های هوشمندی که حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش خود را حفظ کرده‌اند، فضای بیشتری از نمایشگر در دسترس کاربر باشد.

شرکت HMD Global پیش‌تر دو گوشی Nokia X5 و Nokia X6 را با طراحی بدون حاشیه و بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده است؛ هر دو مدل به ترتیب با نام تجاری Nokia 5.1 Plus و Nokia 6.1 Plus در خارج از بازار چین عرضه شده‌اند. احتمال می‌دهیم که این روند برای گوشی Nokia X7 نیز ادامه پیدا کند؛ به همین جهت، بعید نیست مدل مذکور با نام تجاری Nokia 7.1 Plus در خارج از بازار چین به فروش برسد. با توجه به شایعات، انتشار داریم عضو جدید سری X گوشی‌های نوکیا به تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام مجهز شود؛ مدل مذکور در حال‌حاضر با اسم‌رمز Phoenix توسط HMD Global توسعه می‌یابد. 

انتظار می‌روند شرکت فنلاندی از گوشی جدیدش تا پایان سال 2018 رونمایی کند؛ Nokia 7.1 Plus احتمالا جانشین Nokia 7 Plus خواهد بود. البته اینکه تصاویر به‌دست آمده صحت دارد یا خیر؛ هنوز مشخص نیست اما بد نیست اشاره کنیم که بریدگی بالای نمایشگر Nokia X7 نسبت به ناچ اعمال شده در گوشی Nokia X6 بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد و پنل نمایشگر به صفحه‌نمایش گوشی Nokia X5 شباهت دارد. به همین جهت، احتمال دارد گوشی Nokia X7 با آنچه که در این تصاویر به نمایش گذاشته شده؛ متفاوت باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)