خانهاخبار
رنگ‌بندی احتمالی پرچمدار Xperia XZ3 سونی در تصویر جدید

رنگ‌بندی احتمالی پرچمدار Xperia XZ3 سونی در تصویر جدید

سونی شش ماه پس از معرفی Xperia XZ2، گوشی جدیدی را برای رقابت با پرچمداران اندرویدی معرفی خواهد کرد و رنگ‌بندی Xperia XZ3 به‌تازگی فاش شده است.
۱۳۹۷/۶/۶

مدت زمان زیادی از معرفی پرچمداران Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact سونی نمی‌گذرد؛ هر دو مدل در اوایل سال و ماه فوریه معرفی شده بودند. اما ژاپنی‌ها در کم‌تر از یک سال، جانشین جدیدی را برای آن‌ها معرفی خواهند کرد که با نام تجاری Xperia XZ3 شناخته می‌شود. سونی به صورت رسمی تأیید کرده است که در نمایشگاه IFA 2018 حضور خواهد یافت و همچنین در تاریخ 30 اوت مراسم خبری برگزار می‌کند که احتمالا در این رویداد از گوشی پرچمدار جدیدش رونمایی کند. 

به‌تازگی نیز تصویر رندری به‌دست آمده است که رنگ‌بندی احتمالی گوشی پرچمدار Xperia XZ3 سونی را فاش می‌کند. آن‌طور که پیداست، پرچمدار آینده سونی بدنه‌ای براق و از جنس شیشه خواهد داشت و در چهار رنگ قابل خریداری خواهد بود؛ با توجه به تصویر به‌دست آمده، Xperia XZ3 در چهار رنگ صورتی، مشکی، سفید و سبز راهی بازار می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که در قاب پشتی، خبری از دوربین دوگانه نیست و ژاپنی‌ها به یک سنسور برای دوربین اصلی رضایت داده‌اند؛ این در حالی است که پرچمدار Xperia XZ2 Premium با دوربین دوگانه معرفی شده است و انتظار داشتیم که این ویژگی به پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia XZ3 را پیدا نماید. البته عدم تجهیز گوشی Xperia XZ3 به دوربین دوتایی به معنای ضعف آن در زمینه عکاسی نیست؛ برخی منابع مدعی شده‌اند که ژاپنی‌ها پرچمداری با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ارائه می‌دهند و ممکن است Xperia XZ3 گوشی موردانتظار باشد که چنین سنسوری را به همراه خواهد داشت.

image

با توجه به تصویری که در اختیار داریم، گوشی Xperia XZ3 از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبل یعنی Xperia XZ2 ندارد؛ حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر از پرچمداران 2017 و 2016 سونی است اما همچنان در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار بازار که طراحی بدون حاشیه دارند، برتری با سازندگان دیگر است. بسیاری از شرکت‌ها برای کاهش هرچه بیشتر حاشیه‌های اطراف نمایشگر از محصولات خود تلاش می‌کنند؛ اعمال ناچ در بالای صفحه‌نمایش یکی از راهکارهایی است که افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را امکان‌پذیر می‌کند اما سونی تاکنون نسبت به این اعمال چنین طراحی در گوشی‌های خود مقاومت نشان داده است. در رابطه با مشخصات احتمالی پرچمدار Xperia XZ3 باید اشاره کرد که این مدل به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد شد و حداقل شش گیگابایت رم دارد؛ همچین نبعید نیست جانشین Xperia XZ2 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 راهی بازار شود.

به همراه گوشی پرچمدار Xperia XZ3 که در اواخر ماه اوت معرفی خواهد شد، سونی میان‌رده جدیدی را با نام تجاری Xperia XA3 ارائه می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)