خانهاخبار
تصاویر رندر جدید پرچمدار LG V40 ThinQ منتشر شد

تصاویر رندر جدید پرچمدار LG V40 ThinQ منتشر شد

تصاویر رندری تازه منتشر شده از پرچمدار LG V40 ThinQ نشان می‌دهد که گوشی جدید ال‌جی به دوربین سه‌تایی و بریدگی در بالای نمایشگر مجهز خواهد شد.
۱۳۹۷/۶/۶

ال‌جی در سال جدید میلادی، تاکنون از سه گوشی رده‌بالا رونمایی کرده است؛ پس از معرفی نسخه ارتقا یافته LG V30 در نمایشگاه MWC 2018 با نام تجاری LG V30S که از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد، این شرکت پرچمدار دیگری را از سری G ارائه دهد که با نام LG G7 ThinQ راهی بازار شده است. همچنین نسخه‌ای از گوشی LG V30S ThinQ با مشخصات بهبود یافته برای بازار آمریکا معرفی شد که با نام تجاری LG V35 ThinQ شناخته می‌شود. شرکت کره‌ای حال در آستانه رونمایی از چهارمین گوشی رده‌بالای خود در سال 2018 است و براساس شایعات، تصمیم دارد تا جانشین LG V30 را در نیمه اول اکتبر معرفی نماید. 

image

با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی به‌دست آمده است، به‌نظر می‌رسد پرچمدار آینده شرکت ال‌جی محصولی هیجان‌انگیز خواهد بود. مدتی پیش تصاویر رندر شده پرچمدار LG V40 ThinQ به‌دست آمد که از عرضه آن با دوربین سه‌گانه و بریدگی در بالای نمایشگر خبر می‌داد و تصاویر رندری که اخیرا منتشر شده است، جزئیات بیشتری را پیرامون پرچمدار جدید ال‌جی در نیمه دوم سال 2018 ارائه می‌دهد. لازم به‌ذکر است تصاویر رندر شده‌ای که اخیرا به‌دست آمده، از روی طرح‌های کارخانه‌ای LG V40 ThinQ توسعه یافته است و به همین جهت، احتمالا دقت بالایی دارند. آن‌طور که منبع انتشار تصاویر ادعا می‌کنند، جانشین LG V30 به صفحه‌نمایش 6.3 اینچی مجهز خواهد شد؛ برای مقایسه، بد نیست اشاره کنیم پرچمداران LG V30 و LG V35 از نمایشگر 6 اینچی از نوع POLED بهره می‌گیرند. با اینکه شرکت ال‌جی در سری G از صفحه‌نمایش از نوع MLCD (نوعی پنل LCD که زیرپیکسل سفید دارد) استفاده کرده است اما احتمالا پرچمدار آینده خود را از خانواده V با صفحه‌نمایش POLED ارائه خواهد داد. 

image

با توجه به اینکه LG V40 ThinQ به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز شده است، ابعاد بزرگ‌تری نیز نسبت به پرچمدار LG V30 خواهد داشت. گفته می‌شود طول این مدل 158.8 میلی‌متر و عرض آن نیز 75.8 میلی‌متر خواهد بود؛ در همین حال، گوشی LG V30 و LG V35 نزدیک به 151.7 میلی‌متر طول و 75.4 میلی‌متر عرض داشتند. ضخامت گوشی LG V40 ThinQ نیز نسبت به نسل قبل با افزایش 0.5 میلی‌متری همراه بوده است. با توجه به ابعاد به‌دست آمده از گوشی پرچمدار LG V40 ThinQ این مدل احتمالا سومین گوشی بزرگ ال‌جی خواهد بود؛ LG G Flex که پنج سال از عمر آن می‌گذرد، ابعاد 160.5 در 81.6 در 7.9 میلی‌متری داشت و LG V10 که سه سال پیش عرضه شده است، ابعاد 159.6 در 79.3 در 8.6 میلی‌متری دارد. 

image

در حال‌حاضر، اطلاعات دیگری پیرامون قابلیت‌های پرچمدار LG V40 منتشر نشده است اما با توجه به تصاویر رندری به‌دست آمده، انتظار داریم این مدل به دوربین سلفی دوگانه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت USB Type-C مجهز شده باشد. همچنین سنسورها در دوربین اصلی سه‌تایی به صورت افقی خواهد بود و حسگر اثرانگشت نیز در پایین دوربین اصلی جای گرفته است. تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل شش گیگابایت رم از دیگر مشخصات احتمالی است که گوشی LG V40 ThinQ ارائه خواهد داد. بعید نیست پرچمدار جدید ال‌جی با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید موسوم به اندروید پای عرضه شود.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۶
بوت لوپ میشه اینم شک نکنین