خانهاخبار
هر آنچه درباره‌ ایرپادهای جدید اپل می‌دانیم

هر آنچه درباره‌ ایرپادهای جدید اپل می‌دانیم

ایرپاد از جدیدترین محصول اپل است که با استقبال گرمی از سوی کاربران این شرکت مواجه شده. به زودی نسل بعدی این محصول معرفی خواهد شد و در این مطلب قصد داریم تا تمامی اطلاعات مهم منتشر شده درباره‌ی نسل جدید ایرپاد را مرور کنیم.
۱۳۹۷/۶/۵

با وجود این که کمتر از دو سال از عرضه‌ی ایرپاد می‌گذرد، این روزها افراد زیادی را می‌بینیم که ایربادهای بی‌سیم اپل استفاده می‌کنند. استقبال از این محصول به حدی بود که تیم کوک، مدیر عامل اپل نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:

ما از این که کاربران از استفاده از ایرپاد لذت می‌برد بسیار هیجان زده‌ایم. دیدن این ایربادهای سفید در هر جایی، مرا به یاد روزهای اولی که آیپاد را معرفی کردیم می‌اندازد.

ظاهرا اپل قصد دارد نسل دوم ایرپاد را هم به زودی و در کنار آیفون‌های جدیدش معرفی کند که فعلا آن‌ را ایرپاد ۲ می‌خوانیم. با توجه به شایعات منتشر شده، انتظار داریم شاهد موارد زیر باشیم:

پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

اپل مدتی قبل قاب جدیدی برای ایرپادها معرفی کرده است که بدون اتصال به شارژر و از طریق شارژ بی‌سیم ایرباد را شارژ می‌کند و امیدواریم این قاب به صورت پیش‌ فرض به همراه ایرپاد ۲ عرضه شود.

image

البته کوپرتینویی‌ها پیش‌تر اعلام کرده بودند که این کیس را به صورت جداگانه و تا پایان سال جاری به فروش می‌رسانند. تنها تفاوت ظاهری کیس جدید با مدل اولیه وجود چراغ LED کوچک در نسل جدید است. مینگ چی کو، تحلیل‌گر معروفی که به محصولات اپل توجه ویژه دارد، گفته بود که نسل دوم ایرپاد با اجزای متفاوتی عرضه می‌شود. 

image

پشتیبانی از دستیار صوتی سیری

ممکن است نسل دوم که اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد، به طور مستقل و بدون نیاز به هیچ کلید فیزیکی از دستیار صوتی سیری پشتیبانی کند.

امکان استفاده از کیس ایرپاد ۲ برای شارژ آیفون

شایعه‌ای در ژاپن منتشر شد که از امکان شارژ آیفون با استفاده از کیس ایرپاد ۲ حکایت داشت. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، احتمالا قاب ایرپاد جدید به عنوان شارژر بی‌سیم برای آیفون عمل خواهد کرد.

نسخه‌ی جدید بلوتوث

image

با توجه به خبرهایی که از سوی اپل منتشر شده است، احتمالا این شرکت در نسل دوم از چیپ بلوتوث جدید بهره می‌گیرد.

ایرپاد ضد آب

طبق ادعای بلومبرگ، اپل در حال کار روی نسل جدیدی از ایرپادهای ضد آب است. تا به حال شاهد معرفی آیفون و اپل واچ ضد آب بوده‌ایم و این بار اپل با گنجاندن این ویژگی در محصولی کوچکتر، وارد چالش دشوارتری خواهد شد. اما در گزارش بلومبرگ ذکر شده است این محصول تا سال ۲۰۱۹ راهی بازار نخواهد شد. بنابراین شاید ایرپاد ضد آب نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی نسل دوم محسوب شود یا حتی به عنوان نسل سوم ایرپاد معرفی گردد.

حذف نویز و تجهیز به سنسور ضربان قلب!

بلومبرگ در گزارشی دیگر اعلام کرده بود که ایرپاد سال ۲۰۱۹ به نویز کنسلینگ مجهز خواهد شد که منجر به افزایش قیمت آن به بیش از قیمت ۱۵۹ دلاری فعلی خواهد شد. اپل نیز قبلا اعلام کرده بود به دنبال راهی است تا سنسور سنجش ضربان قلب را به ایرپاد اضافه کند.

ایرپاد جدید احتمالا در ماه سپتامبر معرفی می‌شود

image

اگر اپل طبق سنت هر ساله‌ی خود در ماه سپتامبر رویداد ویژه‌ای برگزار کند، انتظار داریم ایرپاد ۲ را هم در طول آن مراسم معرفی کند؛ زیرا نسل اول این محصول نیز در سپتامبر ۲۰۱۶ رونمایی شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)