خانهاخبار
نسخه جدیدی از Assassin's Creed در سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد

نسخه جدیدی از Assassin's Creed در سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد

به گفته رسمی یوبی سافت، این شرکت برنامه‌ای برای عرضه نسخه جدیدی از Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۹ را نداشته و احتمالا در سال ۲۰۲۰ و با عرضه کنسول‌های بازی نسل نهم،‌شاهد عرضه نسخه بعدی این فرنچایز باشیم.
۱۳۹۷/۶/۱

اگر با سیاست‌های شرکت یوبی‌سافت آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که این شرکت علاقه بسیار زیادی به عرضه نسخه‌های متعدد از یک بازی و آن هم به صورت سالانه را دارد. یک مثال واضح برای اثبات موضوع، فرنچایز محبوب Assassin’s Creed است که برای اولین بار در سال منتشر شد. پس از آن تا به امروز بیشتر از ۱۰ نسخه از این بازی منتشر شده است. نکته اصلی اینجاست که با وجود انتشار متعدد این بازی‌، یوبی سافت قطعا وقت کمتری برای بهبود اساسی بازی خواهد داشت و به همین سبب بسیاری به یوبی سافت بخاطر عرضه سالانه این بازی شکایت دارند. این شرکت برای اولین بار پس از عرضه Assassin’s Creed Syndicate تصمیم گرفت که یک سال بیشتر برای عرضه نسخه اصلی صبر کند که نتیجه آن، عنوان جذاب Assassin’s Creed Origins بود. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد که برای سال ۲۰۱۹ و پس از عرضه جدیدترین نسخه از این بازی، نسخه جدیدی از Assassin’s Creed را عرضه نکند.

image

به گفته مدیرعامل شرکت یوبی سافت یعنی Yves Guillemot، این شرکت قصد دارد که از این پس،‌ این سری را با کمی فاصله بیشتر از عرضه نسخه قبلی منتشر کند. شاید با خود بگویید که جدیدترین نسخه از این سری یعنی Assassin’s Creed Odyssey درست یک سال بعد از عرضه نسخه قبلی این بازی در راه خود به دست بازیکنان است و این صحبت با ادعای مدیرعامل این شرکت کاملا تناقض دارد. حرف شما درست است، اما Yves Guillemot می‌گوید که Origins و Odyssey دقیقا به طور همزمان درحال توسعه بودند و تیم یوبی سافت، شروع به ساخت یک عنوان بعد از عنوان دیگری نکرده اند.

شاید همینجا بد نباشد به این موضوع اشاره کنیم که یوبی سافت از سال ۲۰۱۴ کار بر روی Assassin’s Creed Origins را آغاز کرد و سرانجام در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. از نظر ما این یک تصمیم منطقی است، چراکه برخلاف نسخه‌های قبلی، Assassin’s Creed Odyssey بیشتر به یک بازی نقش آفرینی جذاب تبدیل شده و می‌تواند مدت‌ها طرفداران خود را سرگرم کند. همچنین سال ۲۰۱۹ می‌تواند به یوبی سافت فرصت بدهد که این شرکت جدیدترین نسخه از Assassin’s Creed را برای کنسول‌های نسل بعدی توسعه دهد. 

جدیدترین نسخه از این فرنچایز محبوب یعنی Assassin’s Creed Odyssey داستانی خاص را در دوران یونان باستان بازگو می‌کند و نسبت به نسخه‌های قبلی شاهد مکانیزم‌های پیشرفته‌تری در این بازی خواهیم بود. برای مثال، در این سری حالا سیستم انتخاب تصمیمی مشخص اضافه شده و هر تصمیمی که شما می‌گیرید در آینده نتایج خود را به همراه خواهد داشت. این عنوان در تاریخ جمعه،‌ ۱۳ مهرماه سال ۹۷ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و البته رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم مشتاقید تا این نسخه را بازی کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)