خانهاخبار
تصاویر رندری هوآوی میت 20 فاش شد

تصاویر رندری هوآوی میت 20 فاش شد

توسعه‎دهندگان انجمن XDA موفق به افشای طراحی هوآوی میت 20 شده‌اند؛ این مدل از دوربین سه‌تایی، نمایشگر بدون حاشیه و تراشه Kirin 980 بهره می‌گیرد.
۱۳۹۷/۵/۳۱

یکی از موردانتظارترین پرچمداران امسال در پاییز معرفی خواهد شد؛ هوآوی در حال آماده‌سازی پرچمداران جدیدش با نام تجاری میت 20 و میت 20 پرو است و آن‌ها را به عنوان جانشین میت 10 و میت 10 پرو ارائه می‌دهد. پرچمداران جدید هوآوی به تراشه Kirin 980 مجهز شده‌اند؛ قدرت‌مندترین پردازنده‌ای که تاکنون توسط HiSilicon (شرکت تابعه هوآوی) توسعه یافته است و با لیتوگرافی 7 نانومتری و هشت هسته پردازشی قدرت‌مند، رقبا را به چالش خواهد کشید.

image

با این‌حال، بهبود مشخصات سخت‌افزاری تنها نقطه مثبت پرچمداران امسال هوآوی در نیمه دوم 2018 محسوب نمی‌شود؛ شرکت چینی به دنبال بهبود طراحی میت 20 و میت 20 پرو است و تصمیم دارد تا این دو محصول را با طراحی متفاوت نسبت به نسل قبل عرضه نماید. توسعه‌دهندگان انجمن XDA توانسته‌اند به نمونه در حال توسعه پرچمدار هوآوی میت 20 (با اسم‌رمز «Hima») دست پیدا کنند و همین موضوع باعث شده است تا با طراحی جانشین میت 10 آشنا شویم.

image

اول از همه، هوآوی بالای نمایشگر را حذف کرده است؛ بنابراین، اگر به دنبال گوشی هستید که فاقد ناچ باشد، ممکن است میت 20 شما را ناامید کند! با این وجود، شرکت چینی ضخامت بریدگی بالای نمایشگر را به‌طور چشمگیری کاهش داده است؛ اکنون فقط دوربین سلفی درون بریدگی وجود دارد و خبری از بلندگوی مخاطب نیست. طراحی گوشی میت 20 هوآوی، احتمالا اسنشال فون را در ذهن تداعی خواهد کرد؛ محصولی که یک بریدگی مدور در بالای نمایشگر خود داشت و شرکت سازنده، دوربین سلفی را درون ناچ جای داده بود. مطابق با دیگر محصولات اندرویدی که امسال عرضه می‌شود، جانشین میت 10 همچنان حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را حفظ کرده است؛ هرچند، ضخامت این حاشیه بسیار کم است.

image

بد نیست اشاره کنیم که ویژگی متمایز پرچمداران جدید هوآوی، دوربین سه‌تایی آن‌ها است؛ گفته می‌شود برخلاف هوآوی پی 20 و پی 20 پرو که تنها یکی از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد، تمامی پرچمداران سری «میت 20» با دوربین سه‌تایی همراه شده‌اند. ظاهرا هوآوی دوربین اصلی را به صورت مربعی در قاب پشتی جای داده است؛ دو سنسور در زیر یک‌دیگر و به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و سنسور دیگر نیز در کنار آن‌ها تعبیه شده است. البته توسعه‌دهندگان فروم XDA مدعی هستند که طراحی قاب پشتی میت 20 به طور کامل مشخص نبوده اما حسگر اثرانگشت میت 20 در پنل پشتی قرار دارد؛ ظاهرا شایعات گذشته مبنی بر عرضه پرچمداران جدید هوآوی با سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش صحت ندارد یا حداقل در نمونه آزمایشی، این ویژگی موردارزیابی قرار نگرفته است.

image

هوآوی میت 20 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه USB-C استفاده می‌کند؛ به همین جهت، نیازی به مبدل برای استفاده از هدفون‌های قدیمی نخواهید داشت. دیگر مشخصات پرچمدار آینده هوآوی شش گیگابایت رم، سیستم‌عامل اندروید پای 9، نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED با رزولوشن 2244 در 1080 پیکسل، باتری 4200 میلی‌امپر ساعت و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است؛ به دلیل استفاده از پنل پشتی شیشه‌ای در میت 20، گمان می‌رود که این گوشی از شارژ بی‌سیم به صورت رسمی پشتیبانی نماید. 

image

لازم به‌ذکر است که در تاریخ 31 اوت از تراشه Kirin 980 برای پرچمداران جدید هوآوی رونمایی خواهد شد و ممکن است زمان دقیق رونمایی از Mate 20 و Mate 20 Pro مشخص شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)