خانهاخبار
معرفی رام جدید EMUI هوآوی، مبتنی بر اندروید پای در نمایشگاه IFA 2018

معرفی رام جدید EMUI هوآوی، مبتنی بر اندروید پای در نمایشگاه IFA 2018

شرکت هوآوی در حال آماده‌سازی اپدیت اندروید 9 برای گوشی‌های هوشمندش است و آن‌را در ماه سپتامبر برای برخی مدل‌ها منتشر می‌کند.
۱۳۹۷/۵/۳۱

شرکت هوآوی در نمایشگاه IFA 2018 از پرچمداران سری میت 20 رونمایی نخواهد کرد؛ میت 20 و میت 20 پرو در یک مراسم خبری در ماه اکتبر معرفی خواهند شد و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، احتمالا هر دو گوشی با سیستم‌عامل اندروید پای 9 راهی بازار می‌شوند. اما اگر از خریداران پرچمداران پیشین هوآوی باشید یا یکی از میان‌رده‌های اخیر این شرکت را خریداری کرده‌اید که اندروید اوریو را اجرا می‌کند؛ احتمالا مایل هستید بدانید گوشی شما چه زمانی به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی خواهد شد.

خوش‌بختانه، به‌نظر می‌رسد که نباید مدت زمان زیادی برای انتشار آپدیت اندروید 9.0 پای منتظر ماند زیرا انتشار این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر آغاز می‌شود. یکی از مقامات رسمی هوآوی اعلام نموده است که انتشار به‌روزرسانی اندروید پای 9.0 در دو مرحله صورت خواهد گرفت؛ در ابتدا، شرکت چینی از آپدیت اندروید پای برای گوشی‌های هوشمند خود در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد و رام EMUI 9.0 را مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ارائه می‌دهد. سپس به‌روزرسانی جدید برای گوشی‌های هوشمند هوآوی منتشر خواهد شد.

image

سری P20 گوشی‌های هوآوی که شامل سه مدل پی 20 پرو، پی 20 و پی 20 لایت است؛ در ابتدا به این نسخه به‌روزرسانی خواهند شد. زمان انتشار آپدیت برای جدیدترین اعضای سری P، ماه سپتامبر اعلام شده است؛ البته نمی‌دانیم بلافاصله پس از نمایشگاه IFA به‌روزرسانی اندروید پای برای گوشی‌های هوشمند P20 و P20 Pro منتشر خواهد شد یا مدت کوتاهی انتشار به‌روزرسانی به طول می‌انجامد. محصولات بعدی که برای دریافت آپدیت اندروید پای در اولویت قرار دارند، سری «میت» هستند؛ میت 10 و میت 10 پرو از جمله محصولاتی محسوب می‌شوند که برای دریافت آپدیت Android 9 در اولویت خواهند بود. میان‌رده میت 10 لایت و پرچمدار گران‌قیمت میت RS پورش دیزاین هوآوی نیز احتمالا این آپدیت را دریافت خواهند کرد. بعید نیست سری «میت 9» نیز به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید به‌روزرسانی شود.

اگر گوشی شما جزو محصولات نام‌برده شده نیست، نباید نگران باشید؛ میان‌رده‌های جدید هوآوی نیز احتمالا آپدیت اندروید پای را دریافت می‌کنند. همچنین محصولات برند آنر که تراشه Kirin 970 را به همراه دارند؛ برای دریافت آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید در لیست انتظار قرار خواهند گرفت. پرچمداران هوآوی یا آنر (Honor) که تراشه Kirin 970 برای آن‌ها درنظر گرفته شده است، به‌روزرسانی GPU Turbo را دریافت کرده‌اند و به همین جهت، جای‌گیری آن‌ها در بالای لیست هوآوی برای دریافت آپدیت اندروید پای غیرممکن نخواهد بود. انتظار داریم در نمایشگاه IFA 2018، جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)