خانهاخبار
سامسونگ به دنبال معرفی Galaxy F در ابتدای سال 2019

سامسونگ به دنبال معرفی Galaxy F در ابتدای سال 2019

سامسونگ سال‌هاست که گوشی هوشمند نوینی را با صفحه نمایش تاشو در دست توسعه دارد. این غول تکنولوژی حالا با تشکیل گروه ضربت 200 نفره در دپارتمان توسعه گوشی مذکور در تلاش است Galaxy F را در اوایل سال 2019 معرفی کند.
۱۳۹۷/۵/۳۰

همان طور که می‌دانید، سامسونگ سال‌هاست سودای معرفی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش منعطف و تاشو را در سر می‌پروراند و مدتهاست که در حال توسعه آن است. پیش از این تصور می‌شد که این گوشی اواخر سال 2019 معرفی شود اما حالا باتوجه به روند پیشرفت سریع در تکنولوژی‌هایی که در توسعه گوشی‌های همراه هوشمند به کار می‌روند، ممکن است در ابتدای سال 2019 شاهد رونمایی از گوشی موردنظر باشیم تا سامسونگ بار دیگر بتواند با معرفی یک گوشی نوین در صدر سازندگان قرار گیرد.

image

گزارش شده است سامسونگ گروه ویژه‌ای در دپارتمان اختصاصی توسعه این گوشی هوشمند ایجاد کرده است که موظف هستند به طور ضربتی پنل نمایش منعطف آن را تکمیل و دستگاه نهایی را برای تولید انبوه آماده کنند. دی جی کو، یکی از مقامات ارشد سامسونگ، در نشست خبری رونمایی از Galaxy Note 9 شایعه ادغام دو سری Galaxy S و Galaxy Note را رد کرد و گفت که سامسونگ از سال آینده یک سری پرچمدار تازه هم معرفی می‌کند. او همچنین تأیید کرد که صفحه نمایش منعطف و سیستمی که سامسونگ برای آن توسعه داده است حالا به قدری پیشرفت کرده که آماده ورود به بازار هم شده است.

گروه ضربت تازه سامسونگ 200 نفره تشکیل شده است و همین موضوع به خوبی می‌تواند جدیت سازنده مذکور را در احتمال معرفی گوشی هوشمند منعطف آن در آینده نزدیک نشان دهد. از طرفی رسانه‌های کره‌ای تأکید می‌کنند که روند توسعه این گوشی حتی حالا که گروه ضربت هم تشکیل شده هنوز وارد مرحله تولید انبوه نشده است.

image

به نظر می‌رسد سامسونگ همه تلاش خود را به کار بسته است تا این گوشی نوین را در خلال برگزاری نمایشگاه CES در ابتدای سال 2019 معرفی کند. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش تاشو رو به داخل بهره می‌برد که در حالت باز احتمالا 7 اینچ است و در حالت بسته می‌توانید آن را درون جیب خود جای دهید. گوشی تازه سامسونگ که آن را به نام Galaxy X یا Galaxy F می‌شناسیم بدون شک به پردازنده پرچمدار و دوربین باکیفیت مجهز می‌شود اما انتظار می‌رود از رقیبان مشابهش که توسط برخی سازندگان چینی مانند شیائومی و هوآوی معرفی می‌شوند حدودا 2 برابر گران‌تر قیمت گذاری شود. این نوآوری تازه می‌تواند جرقه تازه‌ای در دنیای موبایل باشد و باعث ایجاد و گسترش ترندهای محبوبی در این عرصه شود. از طرف دیگر همچنین ممکن است گوشی‌های هوشمند منعطف به قدری گران قیمت باشند که اغلب کاربران نتوانند آن‌ها را تهیه کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۶/۳
خخخخخخخخ میبینم داری از حسادت منفجر میشی حمید خالی بند تو هنوز زنده ای؟ هنگ جی ورشکست شد گوشی هاش رو از بازار جمع کرد تو هنوز به فکر هنگ جی داغون هستی بازم میگم: Hang Is Good

رضا

۱۳۹۷/۵/۳۰
بابا این قدر برای سامهنگ خودتونو....نکنین براتون خوب نیستش از حالا برای 1 سال دیگه حالا امین چاخان یا همون سعید چاخان خودمون نیاد شرو ور بگه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۳۰
کم‌کم گوشی‌ها هم میشن مثل ماشین‌ها
الان بنز و پورشه را بجز طبقه مرفه‌جامعه همه‌کسی نمی‌تونه داشته باشه. مردمِ عادی هم سمند و پراید و پرشیا سوار میشن.
حالا گوشی هم می‌خوان اینطوری کنن، یعنی مرزبندی براش بذارن، و این چیز خوبی نیست