خانهاخبار
نوکیا 9 به این زودی معرفی نمی‌شود؛ منتظر نباشید

نوکیا 9 به این زودی معرفی نمی‌شود؛ منتظر نباشید

نوکیا چند روز پیش با انتشار تیزری دوباره به بحث داغ احتمال رونمایی از پرچمدار نوکیا 9 هیجان بخشید. از طرفی حالا تأیید شده است که رویداد 21 اوت به نسخه جهانی Nokia X6 که با نام تجاری Nokia 6.1 Plus معرفی می‌شود، اختصاص یافته است.
۱۳۹۷/۵/۳۰

کمپانی نوکیا چند روز پیش با انتشار تیزر تبلیغاتی تازه‌ای اعلام کرد گوشی هوشمندی که مدت‌هاست انتظار معرفی آن را می‌کشید، 21 اوت (30 مرداد) رونمایی می‌شود. به همین خاطر بسیاری تصور کردند HMD Global قصد دارد پرچمدار نوکیا 9 را معرفی کند اما حالا به نظر می‌رسد که خبر تازه‌ای در کار نیست و رویداد تازه نوکیا درواقع به نوکیا 6.1 پلاس که پیش از این معرفی شده بود مربوط می‌شود.

image

همان‌طور که می‌دانید، مدتهاست شایعه‌های متعددی درباره نوکیا 9 پرچمدار با طراحی و قابلیت‌های فوق العاده منتشر می‌شوند و اغلب مخاطبان با مشاهده تیزر تبلیغاتی تازه HMD Global متصور شدن که منظور از این گوشی مرموز حتما نوکیا 9 است. از طرف دیگر HMD ادعا می‌کند که مصرف کنندگان خواهان نوکیا 6.1 پلاس هستند. این گوشی در ابتدای سال 2018 تحت عنوان Nokia X6 در چین معرفی شد و HMD هم پس از آن تأیید کرد که نسخه جهانی این گوشی با نام تجاری نوکیا 6.1 پلاس روانه بازار خواهد شد.

image

گوشی نوکیا 6.1 پلاس از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 با 6 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 509 قدرت می‌گیرد و به اندروید 8.1 اوریو (ناب) به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز شده است. این میان رده سطح بالا همچنین صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر 2280 در 1080 و نسبت 19:9 دارد و روکش محافظ Corning Gorilla Glass 3 هم روی آن را پوشانده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Alex

۱۳۹۷/۵/۳۰
واقعا با این حرفت نشون دادی که عاقل نیستی!

علي

۱۳۹۷/۵/۳۰
اولا شما به بابا ميگفتي فافا ما نوكيا داشتيم دوما كيفيت ساخت نوكيا ميارزه به هر چي سام و هواوي

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۳۰
گفت: منتظرم باش می‌آیم
نشدم. او هم نیامد
چیزی بود شبیهِ مرگ
امّا کسی نمُرد...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۳۰
مثل شیلنگِ قلیان که هی دست به دست میشه، نوکیا هم هی "مدیر" عوض می‌کنه و تا میخواد یه حرکتی بزنه تعویض میشه!
هیئت‌مدیره نوکیا باید یک مدیری مدبر و کارآمد استخدام ‌کنه با یک‌خط‌فکری‌مشخص؛ دوم اینکه بره به سمت سیستم‌عامل "اندرویید"، که فکر می‌کنم این اتفاق داره میوفته.
من با نوکیا هیچ مشکلی ندارم، و فراموش هم نمی‌کنم که سابق چه گوشیای زیبا و خاصی میزد. فقط دوست ندارم "ویندوز" باشه همین، ختم‌کلام.
N73
6600
این دو گوشی☝️ اون‌سالها طوفانی بپا کردن که زبان از بیانش عاجزه

alex

۱۳۹۷/۵/۳۰
خوب شد گفتی.آخه کدوم آدم عاقلی میتونه منتظر گوشی به درد نخوری مثل نوکیا باشه خخخخ