خانهاخبار
خبرهای تازه از عرضه گوشی گیمینگ ASUS ROG

خبرهای تازه از عرضه گوشی گیمینگ ASUS ROG

ایسوس هم امسال با معرفی اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود به پیروان این ترند تازه پیوست. این گوشی ASUS ROG نام دارد و به نظر می‌رسد که روند عرضه آن از ماه سپتامبر آغاز شود.
۱۳۹۷/۵/۳۰

از ابتدای سال جاری میلادی چند سازنده گوشی‌های هوشمند از گوشی‌های مخصوص گیمینگ خود پرده برداشتند و به نظر می‌رسد که این دستگاه‌های قدرتمند حالا به ترندی محبوب تبدیل شده‌اند. Black Shark شیائومی و Nubia Red Magic ازجمله گوشی‌های گیمینگ پرسروصدایی هستند که در سال 2018 معرفی شدند و توجه بسیاری را به خود جلب کردند. و البته باید به سری محبوب کمپانی ایسوس به نام Republic of Gamers یا همان ROG هم که مخصوصا برای گیمرها طراحی شده است اشاره کنیم. این کمپانی چندی پیش در ماه ژوئن و در کشور تایوان از گوشی هوشمند گیمینگ خود به نام ASUS ROG رونمایی کرد. حالا اطلاعات تازه‌ای در این باره منتشر شده و دستگاه مشابهی با شناسه Z01QD در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین دیده شده است. تصاویر منتشر شده منتسب به این گوشی نشان می‌دهند که به زودی شاهد معرفی و عرضه ASUS ROG در هند و چین و احتمالا سایر کشورهای آسیایی خواهیم بود.

image

براساس اسناد منتشر شده گوشی ASUS ROG صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED با نسبت 18:9 و وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و همچنین از پردازنده سطح بالای کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با قدرت پردازش 2.96 گیگاهرتز بهره می‌برد. این گوشی همچنین به 8 گیگابایت رم مجهز شده است و در دو نسخه با حافظه داخلی 128 یا 512 گیگابایت به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 روانه بازر می‌شود.

image

علاوه بر USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری پورت دیگری هم در سمت چپ گوشی ASUS ROG دیده می‌شود. به نظر می‌رسد این درگاه مخصوص تعبیه و اتصال لوازم جانبی بازی ازجمله کنترلر Gamevice، صفحه کلید، ماوس و نمایشگر طراحی شده باشد. بدین ترتیب بازی را می‌توان به کمک امکان ارتباطی 802.11 ad با سرعت بالا روی صفحه نمایش بزرگ‌تر منتقل کرد.

image

پیش از این گفته شده بود که ASUS ROG از ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد و حالا به نظر می‌رسد که آغاز عرضه آن در برخی کشورها با رونمایی رسمی در سایر بازارها هم زمان شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)