خانهاخبار
Galaxy Note 9 وارد بازار ایران شد! (قیمت)

Galaxy Note 9 وارد بازار ایران شد! (قیمت)

گلکسی نوت ۹ پرچمدار جدید سامسونگ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه مطلب می‌توانید از قیمت این گوشی در بازار کشورمان آگاه شوید. با جی‌اس‌ام همراه شوید...
۱۳۹۷/۵/۲۸

در کمال تعجب پرچمدار جدید سامسونگ، Galaxy Note9 که تنها ۱۰ روز از معرفی رسمی آن می‌گذرد با تعداد محدود وارد بازار کشورمان شده است. این در حالیست که هنوز ۵ روز تا تاریخ رسمی عرضه جهانی نوت ۹ به بازار باقی مانده است! 

image

برای آگاهی از تجربه کاربری این گوشی پیشنهاد می‌کنیم به بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note9 مراجعه کنید. همچنین می‌توانید بررسی ویدیویی Galaxy Note9 را مشاهده کنید.

image

لازم به ذکر است به دلیل ورود غیر رسمی این گوشی در بازار، نوت ۹ فعلا بدون گارانتی (همراه با کد فعال سازی رجیستری) به فروش می‌رسد. 

نسخه ۱۲۸ گیگابایت گلکسی نوت ۹ هم‌اکنون با قیمت‌های 15,800,000 تا 16,700,000 تومان در بازار تهران بدون گارانتی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید بهتر است تا زمان عرضه رسمی صبر کنید تا از خدمات و پشتیبانی مایکروتل به همراه جوایز احتمالی آن بی‌بهره نمانید و با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

image

نیم نگاهی به بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note9؛ بخریم؟

خانواده گلکسی نوت همیشه گزینه‌های مناسبی برای خرید بوده‌اند. می‌توان به‌راحتی خرید این گوشی را به کسانی پیشنهاد داد که به دنبال یکی از قدرتمندترین گوشی‌های بازار هستند و در ضمن اندازه دستگاه برایشان اهمیتی ندارد. خانواده نوت تجربه متفاوتی را برایتان با آن چیزی که تا کنون درگوشی‌های دیگر تجربه کرده‌اید به ارمغان می‌آورد. با کمک قلم S Pen و صفحه‌نمایش بسیار بزرگ دستگاه می‌توانید تجربه‌ای دوست‌داشتنی از یک گوشی هوشمند را داشته باشید که بسیار خاص است. اولین بار که نوت‌ها معرفی شدند گوشی‌های دیگر صفحه‌نمایش‌های بسیار کوچکی داشتند اما امروز به‌جایی رسیدیم که گلکسی اس‌ها هم صفحه‌نمایش‌های بزرگی دارند و با وجود اینکه دیگر نمی‌توان نوت را از این بابت متمایز دانست اما هنوز هم صفحه‌نمایش آن‌ها از دیگر رقبا بزرگ‌تر است و این قلم S Pen است که به این صفحه بزرگ برای انجام کارهایی که درگوشی‌های دیگر نمی‌توان انجام داد معنی می‌دهد.

اگر دوست دارید دنیای سامسونگ را در بهترین و کامل‌ترین شکل خودش تجربه کنید نوت می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. صفحه‌نمایش بزرگ و بسیار با کیفیت، دوربین توانا به‌خصوص در نور شب، باتری پرقدرت و پرظرفیت، طراحی و جنس خوب و باکیفیت و در نهایت قلم کارآمد و متفاوت این گوشی Galaxy Note9 را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید تبدیل کرده است.

در بازار آشفته این روزها، رقبای سرسختی برای این گوشی وجود دارند که شاید از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌سختی حریف نوت 9 شوند اما احتمال دارد از نظر قیمتی این گوشی را مورد آزار و اذیت قرار دهند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Mate 10 Pro اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
note10 هم دارد می آید.

سامان

۱۳۹۷/۸/۷
اون عزیزی ک میگه گوشیnote5اشغاله چیش اشغاله سرعتش خوب اجرابازی های گرافیکی عالی دوربین عالی اولا پول ندارم داشتمم میرفتم یه ماشین دسته دوم میگرفتم نه نوت9دوستان عزیز بحث سیاسی هم نکنیم الکی سرخودتون دردمیارید وقتی جلوگرونی دزدی هااختلاسانمی ایستین همینه

یغما

۱۳۹۷/۷/۱۷
دوستان توجه کنید دولت دیگه برای واردات اقلام و. کالاهای لوکس که موبایل هم جز اون محسوب میشه نمیاد ارز زیاد تخصیص بده و صرفا محدود میشه به واردات چند مدل گوشی موبایل میانرده و سایر مدل های پرچمدار رو شرکت های وارد کننده باید با ارز آزاد وارد کنند پس منتظر ارزان شدن گوشی های پرچمدار مثل نوت ۹ و یا هوآوی p20 pro نباشید واردات گوشی های آیفون هم که کلا ممنوع شده با ارز دولتی و ارز نیمایی پس چیزی بنام کاهش قیمت در گوشی های مدل بالا وجود نداره... الان هم که بازار دست گوشی های مسافری هست که اونم قاچاق از کشور عراق وارد میشن بدون هیچ گارانتی و خدماتی که تادچند روز دیگه سامانه ثبت گمرکی و همتا همون گوشی های قاچاق مسافری رو هم رجیستر نمیکنه...تا وقتی بحث سر مایحتاج و اقلام ضروری زندگی هست دولت به فکر سامان دادن به بازار موبایل نیست.

عارف2

۱۳۹۷/۷/۱۷
عالی گفتی

بهار

۱۳۹۷/۶/۲۹
طرح رجیستری galaxy note 9 چقدره؟