خانهاخبار
گوشی Galaxy S9 Active امسال عرضه نخواهد شد

گوشی Galaxy S9 Active امسال عرضه نخواهد شد

شواهد حاکی از آن است که سامسونگ نسخه جان‌سخت گوشی پرچمدار Galaxy S9 را در سال جاری میلادی عرضه نخواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۲۷

سامسونگ گوشی Galaxy S7 Active و Galaxy S6 Active را به ترتیب در ژوئن 2016 و 2015 معرفی کرد؛ همچنین Galaxy S5 Active نیز در ماه مه 2014 رونمایی شد. اکنون ماه اوت است و سال گذشته در این بازه زمانی، سامسونگ به صورت رسمی از گوشی جان‌سخت Galaxy S8 Active رونمایی کرد که توسط اپراتور AT&T ایالات متحده عرضه شد. با توجه به اینکه گلکسی نوت 9 در اواخر ماه اوت عرضه خواهد شد، بعید است نسخه جان‌سخت گوشی Galaxy S9 از سوی سامسونگ عرضه شود و اگر تاکنون منتظر معرفی Galaxy S9 Active مانده‌اید، احتمالا باید به فکر خرید گوشی دیگری باشید. 

سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ که با پسوند Active از خانواده Galaxy S معرفی می‌شود؛ محصولات جان‌سختی هستند که شباهت‌هایی به پرچمداران سامسونگ دارند. معمولا نسخه «اکتیو» پرچمداران سامسونگ مشابه با مدل کوچک‌تری است که از سری Galaxy S عرضه می‌شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا Galaxy S9 Active محصول چندان جذابی نباشد! سامسونگ گوشی Galaxy S9 را به یک دوربین مجهز کرده است و چهار گیگابایت رم نیز برای آن درنظر گرفته. البته در صورتی‌که Galaxy S9 Active عرضه می‌شد؛ این مدل می‌توانست حافظه رم بالاتری داشته باشد اما عرضه آن با یک دوربین اجتناب‌ناپذیر است. کره‌ای‌ها پیش‌تر ادعا کرده‌اند که از روی ناچاری و برای عدم کاهش ظرفیت باتری Galaxy S9 به کم‌تر از 3000 میلی‌آمپر ساعت، ناچار شده‌اند این مدل را به یک دوربین مجهز نمایند.

image

اگر دلایل واقعی سامسونگ برای عرضه Galaxy S9 با یک دوربین واقعی باشد، کره‌ای‌ها ناچار بودند تا گوشی Galaxy S9 Active را با باتری با ظرفیت کم‌تر ارائه دهند و تجهیز این مدل به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت غیرممکن می‌شد. گوشی‌های جان‌سخت سامسونگ که از سری Galaxy S معرفی می‌شوند، نسبت به پرچمداران این شرکت ضخامت بیشتری دارند اما دیگر ابعاد آن‌ها تفاوت‌ چشمگیری با پرچمداران سری Galaxy S دارد؛ همین موضوع کار را برای ارائه Galaxy S9 Active با یک باتری بزرگ به ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت دشوار می‌کند. البته سامسونگ می‌تواند از Galaxy S9 Plus برای ساخت نسخه‌ جان‌سخت پرچمداران 2018 خود استفاده کند اما کاربران دلیلی برای خرید Galaxy Note 9 نخواهند دید؛ محصولی که به گفته‌ی سامسونگ، شارژدهی قابل‌قبولی دارد و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت آن‌را به عنوان یکی از نقاط قوت پرچمدار جدیدش می‌بیند. 

صرف‌نظر از تمامی این موارد، مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود گمان کنیم Galaxy S9 Active از سوی سامسونگ عرضه نخواهد شد؛ عدم افشای آن در شایعات است. حتی مشخصات این مدل که پیش‌تر فاش شده بود، احتمالا جعلی باشد؛ سامسونگ حتی فرم‌ور این گوشی را توسعه نداده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)