خانهاخبار
عرضه نسخه طلا کاری شده iPhone Xs با قیمت نجومی!

عرضه نسخه طلا کاری شده iPhone Xs با قیمت نجومی!

شرکت Goldgenie به‌تازگی از نسخه طلا کاری شده آیفون Xs رونمایی کرده؛ در حالی‌که اپل هنوز جانشین آیفون 10 را معرفی نکرده است!
۱۳۹۷/۵/۲۷

در ماه آینده میلادی، اپل از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد که تاکنون شایعات مختلفی از آن‌ها منتشر شده است. رونمایی از سه آیفون در یک مراسم برای دومین‌بار صورت می‌گیرد؛ سال گذشته نیز کوپرتینویی‌ها از سه گوشی آیفون 10 (iPhone X)، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به صورت هم‌زمان رونمایی کرده بودند. امسال نیز سه آیفون جدید 5.8 اینچی، 6.1 اینچی و 6.5 اینچی معرفی خواهد شد که براساس شایعات، به ترتیب آیفون Xs، آیفون 9 و آیفون Xs Plus نامیده می‌شوند؛ هرچند برخی به مدل 6.1 اینچی آیفون‌های 2018 اپل با نام «آیفون» اشاره کرده‌اند و مدعی هستند که هیچ پسوندی برای نام‌گذاری این مدل مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. 

image

متخصصان Goldgenie که گوشی‌های محبوب را با بدنه طلایی ارائه می‌دهند، جزئیات جدیدی را پیرامون جانشین آیفون 10 ارائه داده‌اند. به گفته‌ی آن‌ها، پرچمدار 5.8 اینچی جدید اپل با نام تجاری iPhone Xs عرضه خواهد شد. نسخه طلاکاری شده آیفون Xs (آیفون 10 اس تلفظ می‌شود) هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است و البته قیمت نجومی دارد؛ ظاهر باید 100 هزار پوند برا خرید آن هزینه کنید! در صورتی‌که نسخه طلایی چشم شما را گرفته، خبر خوب این است که می‌توانید با پرداخت تنها 50 هزار پوند یا 50 درصد از هزینه نهایی، این گوشی را پیش‌خرید کنید؛ سپس باید به دنبال 50 هزار پوند دیگر باشید.

image

نسخه طلا کاری شده از iPhone Xs به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که با شایعات گذشته هم‌خوانی دارد. پیش‌تر اعلام شده بود پرچمدار 5.8 اینچی و 6.5 اینچی اپل در سال 2018 در سه نسخه 64 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی عرضه خواهند شد. همراه با طلا کاری iPhone Xs، لوگوی «میلیاردر یا Billionaire» در قاب پشتی درج شده است که تشخیص قیمت نجومی گوشی را ساده‌تر می‌کند و همه متوجه خواهند شد که این مدل ارزان نیست! شرکت سازنده مدعی است که نسخه طلا کاری شده iPhone Xs، لوکس‌ترین محصولی محسوب می‌شود که تاکنون از سوی Goldgenie ارائه شده.

براساس شایعات، تمامی آیفون‌های 2018 به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهند شد و دو مدل OLED از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند؛ نسخه 6.1 اینچی که قیمت پایین‌تری دارد، به یک دوربین در قاب پشتی رضایت داده است. نسخه‌های OLED آیفون 2018 به چهار گیگابایت رم مجهز شده‌اند و نسخه LCD نیز با سه گیگابایت رم ارائه می‌شود. همچنین بد نیست اشاره کنیم که تمامی پرچمداران امسال با تراشه Apple A12 همراه خواهند بود؛ این تراشه بر مبنای فرآیند ساخت 7 نانومتری توسعه یافته است. 

image

قیمت نسخه‌ عادی آیفون‌های 2018 اپل از 699 دلار شروع می‌شود؛ مدل 6.1 اینچی با 64 گیگابایت حافظه به قیمت مذکور وارد بازار خواهد شد و نسخه 5.8 اینچی با 64 گیگابایت حافظه تنها 900 دلار قیمت دارد که ارزان‌تر از نسل قبل یعنی آیفون 10 است؛ کوپرتینویی‌ها در حال‌حاضر آیفون اولد 5.8 اینچی خود را با قیمت 1000 دلار به فروش می‌رسانند. همچنین مدل 6.5 اینچی که آیفون 10 پلاس نامیده خواهد شد و احتمالا از قلم Apple Pencil پشتیبانی می‌کند، با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار می‌گیرد. در حال‌حاضر، مقامات اپل نسبت به شایعات موجود پیرامون آیفون‌های 2018 واکنشی نشان نداده‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

شهرام

۱۳۹۷/۵/۲۹
احسنت به این جمله

اپل

۱۳۹۷/۵/۲۷
خریت انتها ندارد