خانهاخبار
نشانه‌هایی از پرچمدار Mate 20 هوآوی در یک فروشگاه اینترنتی

نشانه‌هایی از پرچمدار Mate 20 هوآوی در یک فروشگاه اینترنتی

هوآوی سه گوشی تازه را از سری Mate 20 در نوبت معرفی دارد. یک فروشگاه اینترنتی روز گذشته پرچمدار Mate 20 را به همراه تصویر، مشخصات و قیمت نهایی در دسترس عموم قرار داده است.
۱۳۹۷/۵/۲۶

روز گذشته یکی از افشاگران مشهور اخبار موبایلی به نام استیو همرستوفر گزارش کرد که هوآوی پرچمدار بعدی خود را به نام Mate 20 با پنل نمایش 6.25 اینچی و بریدگی حاشیه در قسمت بالا به همراه نوار باریکی در قسمت پایین توسعه داده است. پیش از این هم خبرها و تصاویر دیگری منتسب به این گوشی فاش شده بودند و نمای قاب جلوی آن را به طور کامل به نمایش گذاشته بودند. حالا به دنبال گزارش‌های قبلی شاهد هستیم که یک فروشگاه اینترنتی گوشی Mate 20 هوآوی را به همراه تصاویر و اطلاعات فنی کامل و همچنین قیمت نهایی عرضه آن در دسترس عموم کاربران قرار داده است.

image

باتوجه به فهرست مشخصات این وب‌سایت، گوشی Mate 20 از پردازنده تازه هوآوی به نام Kirin 980 قدرت می‌گیرد و به 6 یا 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود. این دو نسخه به ترتیب از 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند و همچنین می‌توان آن‌ها را به کمک کارت حافظه جانبی microSD ارتقا داد. همان‌طور که می‌دانید، هوآوی در ابتدای سال 2018 پرچمدار P20 Pro را با دوربین سه گانه اصلی روانه بازار ساخت و به نظر می‌رسد که Mate 20 از ماژول سه گانه مشابه در پنل پشتی بهره می‌برد. لنز اصلی در این ماژول 40 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده و یک لنز 20 مگا پیکسلی هم برای ثبت تصاویر سلفی در بریدگی حاشیه پنل جلوی Mate 20 تعبیه شده است. گوشی Mate 20 همچنین پنل نمایش 6.3 اینچی دارد که باتوجه به شایعه اخیر مبنی بر تعبیه پنل 6.25 اینچی با تفاوتی جزئی بزرگتر است. در میان این مشخصات همچنین به باتری بزرگ با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است و پیش بینی می‌شود که از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 پشتیبانی کند. سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پوسته اختصاصی EMUI 9.0 هم به طور پیش فرض روی پرچمدار Mate 20 نصب می‌شوند.

پیش از این تصور می‌شد که هوآوی پرچمداران تازه خود را مانند نسل قبلی در ماه اکتبر رسما معرفی کند اما اگر اطلاعات مندرج در صفحه اینترنتی این فروشگاه صحت داشته باشند، احتمالا اوایل ماه سپتامبر شاهد رونمایی از سه گانه Mate 20 خواهیم بود. این گوشی ظاهرا 999 دلار قیمت دارد و از اواخر ماه سپتامبر هم عرضه خواهد شد.

از طرفی باید اشاره کنیم که اطلاعات این صفحه ممکن است قطعی نباشند و به محض تأیید سازنده دستخوش تغییر شوند. برای مثال، ممکن است تصویر پیش رو به Mate 20 متعلق نباشد چراکه از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به P20 Pro با تفاوت‌ها و دستکاری‌های جزئی به نظر می‌رسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بی نام....

۱۳۹۷/۵/۲۶
سلام به گوشی 10 میلیونی هواوی.....
کی 5 سال پیش فکرشو می کرد چند سال بعد برای خرید یه گوشی موبایل به اندازه یه پراید باید پول بدی؟؟؟؟