خانهاخبار
جزئیاتی از نمایشگر و طراحی هوآوی میت 20 فاش شد

جزئیاتی از نمایشگر و طراحی هوآوی میت 20 فاش شد

یک افشاگر مدعی شده است که هوآوی میت 20 با صفحه‌نمایش 6.25 اینچی بدون حاشیه عرضه خواهد شد؛ البته در بالای نمایشگر بریدگی (Notch) وجود دارد.
۱۳۹۷/۵/۲۵

میت 20 هوآوی از جمله موردانتظارترین گوشی‌های هوشمندی است که تا پایان سال به بازار عرضه خواهد شد؛ با وجود اینکه اغلب شایعات روی مدل میان‌رده میت 20 لایت متمرکز بوده است، اما دو گوشی میت 20 و میت 20 پرو از این خانواده به عنوان محصولات گران‌قیمت معرفی خواهند شد که عنوان پرچمدار هوآوی را یدک می‌کشند. در حال‌حاضر، جزئیات چندانی از خانواده میت 20 منتشر نشده است (البته از مدل «لایت» صرف‌نظر کنید زیرا مشخصات میت 20 لایت به طور کامل به‌دست آمده) اما اگر گزارش اخیر یک افشاگر صحت داشته باشد، اندازه صفحه‌نمایش یکی از پرچمداران جدید هوآوی مشخص شده است.

براساس گزارشی که در اختیار داریم، یکی از دو مدل میت 20 و میت 20 پرو به نمایشگر 6.25 اینچی مجهز خواهد بود که در بالای نمایشگر آن بریدگی اعمال شده است؛ ضخامت Notch به 6.8 میلی‌متر خواهد رسید و همچنین حاشیه پایین صفحه‌نمایش نیز حفظ شده است و ضخامت 3.8 میلی‌متری خواهد داشت. در حال‌حاضر اطلاعاتی راجع به اینکه نمایشگر فاش شده مربوط به هوآوی میت 20 است یا جزئیات به‌دست آمده اندازه نمایشگر میت 20 پرو را فاش می‌کند؛ اما اگر گمان کنیم که مدل میت 20 از یک نمایشگر 6.25 اینچی استفاده خواهد کرد، در این صورت چینی‌ها اندازه نمایشگر پرچمدار جدید خود را نسبت به میت 10 به طور چشمگیری افزایش داده‌اند. همچنین مدل پرو صفحه‌نمایش بزرگ‌تری خواهد داشت که اندازه آن ممکن است به 6.5 اینچ برسد. این حدس و گمان بیشتر بدین خاطر است که نسخه معمول خانواده میت معمولا از نمایشگری با اندازه مشابه نسخه «پرو» پرچمداران P هوآوی استفاده می‌کند؛ از آنجایی‌که هوآوی پی 20 پرو به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی مجهز شده است، انتظار داریم نسخه معمول میت 20 نیز نمایشگری با همین ابعاد ارائه دهد.

image

با فرض اینکه اطلاعات به‌دست آمده پیرامون اندازه بزرگ‌تر نمایشگر هوآوی میت 20 صحت داشته باشد، مدل مذکور رقیب مناسب‌تری برای پرچمداران گلکسی نوت 9 سامسونگ و آیفون‌های 2018 اپل خواهد بود؛ آیفون 10 پلاس در اواخر ماه سپتامبر با نمایشگر 6.5 اینچی وارد بازار می‌شود و همچنین سامسونگ فبلت گلکسی نوت 9 را به یک نمایشگر 6.4 اینچی مجهز کرده است. دیگر اطلاعاتی که پیرامون هوآوی میت 20 در اختیار داریم، حاکی از آن است که پرچمدار آینده هوآوی به باتری بزرگ مجهز خواهد بود که از نظر شارژدهی، گلکسی نوت 9 را به چالش می‌کشد؛ همچنین شایعه شده است که جانشین میت 10 از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می‌کند!

هوآوی برای اینکه مشخصات میت 20 را هرچه بیشتر ارتقا دهد، تصمیم دارد تا پرچمدار خود را برای نیمه دوم سال 2018 به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز کند؛ ضمن اینکه از دوربین سه‌تایی در قاب پشتی پرچمدار جدید میت 20 استفاده خواهد شد که انتظار داریم مشابه با دوربین سه‌گانه پی 20 پرو هوآوی باشد. به جزء پرچمداران پی 20 پرو و میت 20 پرو، بعید است گوشی دیگری با دوربین سه‌گانه تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود؛ البته برخی مدعی هستند که LG V40 ThinQ از سه دوربین در قاب پشتی خود بهره خواهد برد. 

در رابطه با زمان معرفی خانواده میت 20 هنوز اطلاعات چندانی وجود ندارد اما شایعات تأیید نشده حاکی از آن است که جانشین میت 10 و میت 10 پرو هوآوی در ماه اکتبر 2018 معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)