خانهاخبار
عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

براساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که اپل تا سال ۲۰۲۰، آماده عرضه عینک‌های هوشمند خود با فناوری واقعیت افزوده خواهد بود.
۱۳۹۷/۵/۲۵

چند سالی می‌شود که صحبت‌هایی پیرامون عینک‌ هوشمند اپل به گوش می‌رسد؛ محصولی که انتظار می‌رود به لطف فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک محصول انقلابی از سوی اپل عرضه شود. درحال حاضر این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که در اختیار داریم، اما به گفته Ming Chi-Kuo که یکی از تحلیلگران مسائل پیرامون اپل است، عینک هوشمند اپل احتمالا در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. برای جزییات بیشتر در این باره، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

چندی می‌شود که Ming Chi-Kuo دیگر برای سازمان KGI Securities  کار نمی‌کند، اما به نظر می‌رسد که وی همچنان درحال رصد کردن فعالیت‌های اپل است. براساس گزارشی که این تحلیلگر منتشر کرده، اپل برنامه دارد که عینک‌های هوشمند خود که مبنی بر فناوری واقعیت افزوده هستند را در سال ۲۰۲۰ عرضه کند. تا کنون منابع زیادی به تاریخ عرضه این محصول اشاره داشته اند؛ برای مثال یکی از تحلیلگران پیش بینی کرده که عینک هوشمند اپل در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. اگرچه منبع دیگری ادعا کرده که عینک هوشمند اپل در دسامبر سال ۲۰۲۱ به دست عموم خواهد رسید. وی همچنین گفته که به نظر او، عینک هوشمند اپل پدیده بزرگتری نسبت به آیفون خواهد بود. Ming Chi-Kuo چندی پیش درحال بررسی وضعیت ارزش مالی اپل و محصولات آینده این شرکت بود و حال وی متعقد است که عینک هوشمند و حتی خودروی اپل، این شرکت را به سوی دو تریلیون دلاری شدن پیش خواهد برد.

image

Ming Chi-Kuo همچنین می‌گوید که به نظر او، اپل قادر است که تغییراتی بزرگ همچون آیفون را به صنعت خودرو هم بیاورد؛ صنعتی که انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ به آن ورود داشته باشد. مدیرعامل اپل، تیم کوک، بارها به این موضوع اشاره کرده که واقعیت افزوده می‌تواند اتفاق بزرگ ‌بعدی در حوزه تکنولوژی باشد؛ تا حدی که به نظر می‌رسد اپل درحال توسعه‌ محصولی با کد T288 و سیستم عامل rOS است. اگرچه برخی فکر می‌کنند که این عینک‌ در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، تیم کوک اعلام کرده که فناوری موجود برای این محصول هنوز به بلوغ کافی نرسیده و مشتریان از محصولی که با فناوری امروز تولید شده، خشنود نخواهد بود. اپل در حال حاضر تمرکز زیادی بر روی قابلیت واقعیت افزوده در سیستم عامل iOS داشته و بنابر صبحت‌ها، به نظر می‌رسد که اهالی کوپرتینو، این محصول جدید را با قیمت ۱۳۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)