خانهاخبار
پد شارژ بی‌سیم AirPower اپل با قیمت 150 دلار عرضه خواهد شد

پد شارژ بی‌سیم AirPower اپل با قیمت 150 دلار عرضه خواهد شد

براساس گزارش منابع مطلع، پد شارژ بی‌سیم AirPower که سال گذشته معرفی شده بود؛ 150 دلار قمیت دارد و با تمامی آیفون‌های جدید سازگاری خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۲۴

کوپرتینویی‌ها از پد شارژ بی‌سیم AirPower سال گذشته به همراه آیفون‌های 10 رونمایی کرده بودند اما هنوز این پد شارژ وارد بازار نشده است. البته اپل اعلام کرده بود که عرضه پد شارژ بی‌سیم AirPower به سال 2018 موکول شده است اما مشخص نبود که این پد شارژ چه قیمتی دارد.

براساس گزارشی که توسط خبرگزاری چینی Chongdiantou منتشر شده است، منابع مطلع‌ مدعی هستند که قیمت AirPower نزدیک به 1000 یوآن چین (معادل با 145 دلار) خواهد بود. به همین جهت، بعید نیست که پد شارژ بی‌سیم اختصاصی اپل برای آیفون‌ 10 با قیمتی نزدیک به 149 دلار در ایالات متحده عرضه شود. بد نیست اشاره کنیم که منبع انتشار این گزارش، پیش‌تر موفق شده بود تا تصاویری را از آداپتور برق 18 واتی USB-C آیفون‌های 2018 فاش نماید اما به طور کلی، نمی‌توان به گزارش‌های خبرگزاری Chongdiantou اعتماد نمود زیرا سابقه چندان مشخصی در رابطه با افشای محصولات جدید اپل ندارد؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به قیمت احتمالی پد شارژ بی‌سیم AirPower کوپرتینویی‌ها نگاه کنید.

image

همچنین به صورت جداگانه اعلام شده است که پد شارژ بی‌سیم اختصاصی اپل تا پایان ماه سپتامبر وارد بازار می‌شود. به همین جهت، بعید نیست که زمان عرضه AirPower و قیمت نهایی آن در کنفرانس خبری اپل در ماه سپتامبر مشخص شود؛ همان‌طور که می‌دانید، در ماه آینده میلادی شاهد رونمایی از سه آیفون جدید، دو مدل ساعت اپل واچ از سری 4 و نسل دوم ایرپاد اپل با پشتیبانی از قابلیت Hey Siri خواهیم بود.

در صورتی‌که قیمت 150 دلاری AirPower صحت داشته باشد، این پد شارژ بی‌سیم به یکی از گران‌قیمت‌ترین انتخاب‌های کاربران به منظور شارژ آیفون‌های جدید شناخته خواهد شد؛ با این وجود، AirPower می‌تواند چندین دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ نماید که از جمله آن‌ها می‌توان‌ به آیفون 10، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و سری سوم ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ اشاره کرد. همچنین در صورتی‌که نسل فعلی هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد را درون یک کیس شارژ بی‌سیم قرار دهید، ایرپادها نیز شارژ می‌شوند.

بد نیست اشاره کنیم که خبرگزاری چینی Chongdiantou پیش‌بینی کرده تمامی آیفون‌های جدید اپل در سال 2018 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد؛ حتی مدل 6.1 اینچی که ارزان‌قیمت‌ترین آیفون اپل خواهد بود. به همین جهت، آیفون‌های جدیدی که در اواخر ماه سپتامبر وارد بازار می‌شوند؛ از  پد شارژ بی‌سیم AirPower پشتیبانی خواهند کرد. البته پیش از اینکه شارژ بی‌سیم ایرپاور وارد بازار شود، اپل باید تأییدیه FCC را برای آن دریافت نماید؛ به همین جهت، باید به‌زودی شاهد افشای AirPower در پایگاه داده FCC ایالات متحده باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)