خانهاخبار
عرضه مدل 2019 خانواده Galaxy A با دوربین سه‌تایی

عرضه مدل 2019 خانواده Galaxy A با دوربین سه‌تایی

سامسونگ در سال آینده یک گوشی رده‌بالا از سری Galaxy A ارائه می‌دهد که دوربین سه‌گانه دارد؛ آن‌طور که ادعا می‌شود، یکی از سنسورها 32 مگاپیکسلی خواهد بود.
۱۳۹۷/۵/۲۴

عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین سه‌گانه برای اولین‌بار با رونمایی از پرچمدار Huawei P20 Pro در اوایل بهار مرسوم شد. با این‌حال، امسال تعداد محصولاتی که با دوربین سه‌گانه عرضه خواهند شد؛ بسیار محدود است و سامسونگ و اپل فعلا به دوربین دوگانه برای گوشی‌های پرچمدار خود اکتفا کرده‌اند. شرکت کره‌ای اخیرا از فبلت Galaxy Note 9 رونمایی کرده است که دوربین دوگانه دارد و تمامی آیفون‌های OLED جدید اپل که در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد، از دوربین دوتایی بهره می‌گیرند. با این‌حال در سال آینده، تعداد محصولات مجهز به دوربین سه‌گانه افزایش خواهد یافت و سامسونگ تصمیم دارد تا خانواده Galaxy S10 و حداقل یک گوشی از سری Galaxy A را با این قابلیت ارائه دهد.

گزارش جدید ETNews نشان می‌دهد که کره‌ای‌ها برای توسعه یک مدل از خانواده Galaxy A 2019 با دوربین سه‌گانه آماده می‌شوند؛ این گوشی به سنسور اصلی 3 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز خواهد بود و همچنین دو سنسور 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی دیگر نیز برای دوربین اصلی آن درنظر گرفته شده است.

image

گوشی‌های Galaxy با دوربینی با رزولوشن بالاتر از 30 مگاپیکسل ارائه می‌شوند

اگر مایل هستید تا گوشی‌ از سامسونگ خریداری کنید که دوربین آن بالاترین رزولوشن را داشته باشد، باید نگاهی به خانواده Galaxy A داشته باشید. در حال‌حاضر، گوشی Galaxy A9 Star از دوربین دوگانه 24 و 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و به یک سنسور 24 مگاپیکسلی برای ثبت عکس سلفی مجهز شده است. در همین‌حال، Galaxy A6 Plus نیز با دوربین 24 مگاپیکسلی در قاب پشتی و پنل جلوی خود ارائه می‌شود. آن‌طور که در گزارش جدید اعلام می‌شود، سامسونگ به دنبال آن است تا برخی از محصولات خود را به یک سنسور 40 مگاپیکسلی مجهز نماید؛ با اینکه چنین سنسوری قابل‌توجه خواهد بود اما عرضه محصولاتی مجهز به آن از خانواده Galaxy A امری عادی به حساب می‌آید.

البته تنها نمی‌توان به اعداد و ارقام برای دوربین گوشی‌های هوشمند اکتفا نمود اما اینکه سنسور 40 مگاپیکسلی چه تآثیری در بهبود عکاسی سری Galaxy A دارد، فعلا مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه اندازه محقق خواهد شد و کره‌ای‌ها در نهایت تا چه اندازه می‌توانند اندازه مگاپیکسل سنسورهای دوربین گوشی‌های هوشمند خود را افزایش دهند. صرف‌نظر از اینکه گزارش صحت داشته باشد یا خیر، این موضوع مشخص است که روند کنونی برای تجهیز خانواده Galaxy A به دوربین‌هایی با رزولوشن بالاتر نسبت به پرچمداران سامسونگ در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

جدا از میان‌ردهی Galaxy A 2019 که سال آینده با دوربین سه‌تایی وارد بازار خواهد شد، شایعه شده است حداقل دو مدل از پرچمداران سری Galaxy S10 با چنین قابلیتی همراه خواهند بود. ضمن اینکه سامسونگ و هوآوی در این زمینه تنها نخواهند بود و اپل نیز درنظر دارد با تجهیز آیفون‌های 2019 خود به دوربین سه‌گانه، رقبایش را به چالش بکشد. همچنین شایعه شده است که ال‌جی تا پایان سال فبلت LG V40 ThinQ را مجهز به پنج دوربین ارائه خواهد داد؛ سه سنسور در قاب پشتی و دو سنسور در دوربین سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جلیل

۱۳۹۸/۴/۲۵
خیلی بد

علی مرادی

۱۳۹۷/۵/۲۴
امیدوارم دیگه در همه سری A 2019 اسنپ دراگون استفاده کنه . چون گرافیک سری اگزینوس سامسونگ یعنی MALI همیشه بسیار ضعیف عمل کرده .