خانهاخبار
تصویری جدید از آیفون 6.1 اینچی و آیفون 6.5 اینچی منتشر شد

تصویری جدید از آیفون 6.1 اینچی و آیفون 6.5 اینچی منتشر شد

باری دیگر، شاهد منتشر شدن تصویری از دو آیفون ۶.۱ و ۶.۵ اینچی اپل هستیم که شایعات پیشین را تایید می‌کنند.
۱۳۹۷/۵/۲۳

اپل در سال جاری قصد دارد سه تلفن هوشمند جدید را رونمایی و به بازار عرضه کند؛ این یکی از موضوعاتی هست که روزانه در میان کاربران مورد بحث واقع می‌شود. اهالی کوپرتینو درحال حاضر بر روی سه آیفون ۵.۸ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۵ اینچی کار می‌کنند و انتظار می‌رود که هرکدام با ویژگی‌های تازه و قیمتی متفاوت به میدان رقابت بیایند. مدل ۵.۸ اینچی آیفون‌های ۲۰۱۸ احتمالا شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۰ فعلی خواهد داشت؛ این در حالیست که سوالات بیشتری درباره دو مدل بزرگتر وجود دارد. حال امروز تصویری از دو آیفون ۶.۱ آیفون ۶.۵ اینچی اپل منتشر شده که یک بار دیگر، بخشی از نمای پشتی دستگاه را به ما نشان می‌دهد. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که گفتیم، این تصویر تنها بخشی از طراحی آیفون‌های جدید را نشان می‌دهد که البته بازهم جزییات قبلی را تایید می‌کنند. مشخصا آیفونی که دارای دو لنز دوربین در پشت می‌باشد، iPhone X Plus است و درست همانند نسل قبلی، بدنه‌ای شیشه‌ای و دوربینی عمودی دارد. از لحاظ ظاهری، iPhone X Plus صرفا نسخه بزرگ‌تر آیفون ۱۰ سال گذشته با تغییراتی کوچک خواهد بود، هرچند بسیار مشتاقیم تا ببینیم که بخش نرم افزاری و درکل سیستم عامل iOS برای یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ چگونه بهینه سازی شده است. درست است که دو آیفون جدید اپل با نمایشگر‌ اولد محصولات جذابی به نظر می‌رسند، اما به جرات می‌توان گفت که توجه بسیاری از کاربران به سوی مدل اقتصادی ۶.۱ اینچی آیفون است. همانطور که در تصویر فوق می‌بینید، آیفون ۶.۱ اینچی همچنان از یک دوربین استفاده ‌می‌کند که البته با وجود شکل و شمایل مشابه با دوربین آیفون ۸، ابعاد بزرگتری دارد. همچنین یک فلاش LED از نوع چهارگانه در زیر لنز دوربین جای گرفته و یک میکروفون کوچک در میان این دو قرار دارد. نمی‌توان به طور دقیق گفت، اما به نظر می‌رسد که هردوی این آیفون‌ها از رنگ خاکستری فضایی برخوردار هستند و بر خلاف برخی از گفته‌های قبلی‌ خبری از رنگ کاملا مشکی نیست.

image

 انتظار می‌رود که iPhone X Plus با نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد، طراحی مشابه آیفون ۱۰، پردازنده A12 و ۴ گیگابایت حافظه رم، فیس آیدی و قابلیت شارژ بیسیم، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، باتری بزرگتر از ۳۰۰۰ میلی آمپر و قیمت بالای ۱۰۰۰ دلار روانه بازار شود. همچنین پیش بینی می‌شود که آیفون اقتصادی اپل با نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع IPS، فیس آیدی و قابلیت شارژ بیسیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تک لنز، بدنه‌ای شیشه‌ای و با قیمت ۵۹۹ دلار از ماه اکتبر به دست کاربران برسد. در نهایت اعلام شده که آیفون ۶.۱ اینچی در مدل دو سیم کارت و با رنگ‌های جدید مانند آبی، نارنجی و غیره عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر این سه آیفون جدید هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمدی

۱۳۹۷/۵/۲۴
مگر خوابش رو ببینم بتونیم بخریم ...در بهترین حالت ممکن با تحریم های جدید امریکا 9 میلیون خواهد بود ..... ارزون ترنی قیمتش

رامین

۱۳۹۷/۵/۲۳
طراحی تکراری و خسته کننده ?

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۵/۲۳
پولِ زیاااادی میخواد، همه‌کس توان‌شو نداره.
ما که فعلاً به همین گوشی که داریم اکتفا میکنیم تا ببینیم فرجی میشه؟
بد شرایطی کشور داره ، خدا کنه حضرت ظهور کنه?