خانهاخبار
رندرهای موتورولا P30 پیش از معرفی رسمی

رندرهای موتورولا P30 پیش از معرفی رسمی

امروز شاهد منتشر شدن رندرهای رسمی تلفن هوشمند جدید موتورولا P30 هستیم که در آن‌ها می‌توان جزییات تازه ای از این محصول را مشاهده کرد.
۱۳۹۷/۵/۲۳

 از زمانی که موتورولا توسط شرکت لنوو خریداری شده، این برند دیگر مانند گذشته در صدر توجه‌ها نیست، اما این موضوع دلیلی نمی‌شود که موتورولا بخاطر آن، تلفن‌های هوشمند جدیدی را عرضه نکند. براساس گزارش‌های پیشین، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک سری کاملا جدید تحت نام سری P است و حال شاهد منتشر شدن جدیدترین عضو این خانواده یعنی موتورولا P30 قبل از رونمایی رسمی آن هستیم. برای جزییات بیشتر درباره این تلفن هوشمند، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همانطور که گفتیم، P30 عضو جدیدی از خانواده P موتورولا است؛ خانواده‌ای از محصولات میان‌رده که دو عضو دیگر به نام‌های P30 Note و P30 Play نیز خواهد داشت. با وجود اینکه تنها چند روز تا رونمایی از این محصول در چین باقی‌ مانده، امروز شاهد منتشر شدن تصاویر و رندرهای رسمی این محصول هستیم که در آن می‌توان نگاهی به جزییات تازه این محصول داشت. قطعا اولین چیزی که در موتورولا P30 بیشتر از همه جلوه می‌کند، طراحی مشابه به آیفون ۱۰ اپل است که البته چندان موضوع جدیدی به شمار نمی‌آید، چرا که حالا شرکت‌های بسیار زیادی از این ترند طراحی پیروی می‌کنند. در قسمت جلوی دستگاه، شاهد نمایشگری با حاشیه کم هستیم که در لبه بالایی آن شاهد بریدگی نمایشگر هستیم. همچنین همانطور که انتظار داشتیم، قسمت پایین صفحه همچنان حاشیه خود را حفظ کرده است. در قسمت پشتی دستگاه، شاهد لنز دوربین دوگانه عمودی و سنسور اثر انگشت هستیم که به شکل جالبی، لوگوی موتورولا هم در آن قرار گرفته است. جدا از این موارد، می‌توان به وضوح دید که P30 موتورولا از بدنه‌ای شیشه‌ای و فریم فلزی برخوردار بوده که احتمالا حس یک کالای با کیفیت را به کاربر منتقل خواهد کرد. 

حال بد نیست کمی درباره مشخصات موتورولا P30 صحبت کنیم. این محصول به یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز شده که انتظار می‌رود نمایشگری از نوع IPS باشد. دوربین دوگانه به کار رفته در این تلفن هوشمند، دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای لنز اصلی و ۵ مگاپیکسلی برای لنز دوم است و درکنار این دو مورد، شاهد دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. از سایر مشخصات اصلی موتورولا P30 می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و اندروید اوریو اشاره داشت. نظر شما چیست؟ آیا موتورولا P30 به یک محصول میان‌رده موفق تبدیل خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدییی

۱۳۹۷/۵/۲۴
این سامسونگ میمیره یک گوشی سفید تولید کنه . موندم چرا سامسونگ از سال 2016 گوشی سفیدی تولید نکرده .