خانهاخبار
سامسونگ همچنان مایل است تا اولین گوشی تاشو را عرضه نماید

سامسونگ همچنان مایل است تا اولین گوشی تاشو را عرضه نماید

رئیس واحد موبایل سامسونگ ابراز خرسندی کرده است که شرکت متبوع‌اش اولین گوشی تاشو را عرضه خواهد کرد؛ البته اگر هوآوی پیش از سامسونگ، گوشی تاشو خود را معرفی نکند!
۱۳۹۷/۵/۲۳

مدت‌هاست که گمانه‌زنی‌های مختلفی مبنی بر توسعه گوشی تاشو از سوی سامسونگ وجود دارد و برخی از مقامات این شرکت، چنین موضوعی را تأیید کرده‌اند. با این‌حال، همچنان مشخص نیست گوشی تاشو سامسونگ چه زمانی وارد بازار خواهد شد و در این مورد گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد؛ ضمن اینکه هوآوی نیز وارد رقابت شده است و تصمیم دارد تا اواخر سال 2018 یا اوایل سال آینده میلادی از گوشی تاشو خود به صورت رسمی رونمایی کند.

دی‌جی کوه، رئیس واحد موبایل سامسونگ در مصاحبه خبری اعلام کرده است که شرکت متبوع‌اش روی توسعه نوآوری‌هایی مشغول بوده است که واقعا برای کاربران ضرورت دارد و مورد رضایت آن‌ها قرار خواهد گرفت؛ همچنین کره‌ای‌ها ظاهرا علاقه‌ای ندارند تا عنوان اولین سازنده را که گوشی تاشو رونمایی می‌کند، از دست بدهند.

image

لازم به‌ذکر است که سامسونگ در ابتدا درنظر داشت تا گوشی تاشو خود را مجهز به دو نمایشگر ارائه دهد؛ دو صفحه‌نمایش از طریق یک لولا به یک‌دیگر متصل شده‌اند و هنگامی‌که به هر دو صفحه‌نمایش احتیاج داشته باشید، می‌توانستید آن‌‌ها را تا نمایید. با این‌حال، کره‌ای‌ها مدتی بعد توسعه این نسخه از گوشی تاشو خود را متوقف کردند و اکنون درنظر دارند تا گوشی انعطاف‌پذیری را ارائه دهند که می‌توانید نیمی از آن را تا نمایید. براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی تاشوی سامسونگ به نمایشگری نزدیک به 7 اینچ مجهز شده است و همچنین یک صفحه‌نمایش دیگر در بیرون گوشی قرار دارد که برای نمایش اطلاعات ضروری مانند ساعت، هشدارها و ... کاربرد خواهد داشت.

بد نیست اشاره کنیم که دی‌جی کوه در سال 2016، خبر توسعه گوشی تاشو سامسونگ را تأیید نمود. ماه ژانویه نیز اعلام شد که شرکت سامسونگ درنظر داشته است تا گوشی تاشو خود را در سال 2018 عرضه نماید اما برنامه‌های این سازنده کره‌ای دستخوش تغییر شده و تنها زمانی‌که گوشی تاشوی سامسونگ آماده باشد، آن‌را در بازار خواهیم دید. حال انتظار داریم در اوایل سال آینده میلادی، کره‌ای‌ها اولین گوشی تاشوی خود را به بازار عرضه نمایند.

لازم به‌ذکر است که گوشی تاشوی سامسونگ چندان ارزان‌قیمت نخواهد بود؛ ظاهرا قیمت نسخه اولیه آن نزدیک به 1800 دلار است تا خرید آن غیرممکن باشد! ضمن اینکه گوشی تاشوی سامسونگ تولید محدودی خواهد داشت و بدین شکل، کره‌ای‌ها می‌توانند با دریافت نظرات کاربران، نمونه‌های بعدی گوشی تاشوی خود را بهبود دهند. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ وجود ندارد اما برخی مدعی هستند که این مدل Galaxy X نامیده نخواهد شد و کره‌ای‌ها نام تجاری دیگری برای گوشی تاشو خود درنظر گرفته‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۷/۵/۲۳
جوک میگی؟ ال جی چند سال از سامسونگ عقبه .سامسونگ چند سال پیش این نوع صفحه رو تولید کرده ولی واسه عموم نه هنوز

مصطفی

۱۳۹۷/۵/۲۳
نمیتونه چون الجی این فن‌آوری رو سریعتر بهش رسید و بخاطر اینکه سامسونگ رو عقب بندازه این صفحه نمایش رو بجایی که خودش استفاده کنه داره در اختیار هوآوی قاتل بی رحم سامسونگ قرار میده.