خانهاخبار
بهبود الگوریتم شارژ باتری در آپدیت جدید ساعت Gear Sport سامسونگ

بهبود الگوریتم شارژ باتری در آپدیت جدید ساعت Gear Sport سامسونگ

سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای ساعت هوشمند Gear Sport منتشر کرده است. این به روزرسانی برای بهبود الگوریتم شارژ باتری و وضعیت امنیتی گجت مذکور از سوی سازنده منتشر شده است.
۱۳۹۷/۵/۲۲

کمپانی سامسونگ ادعا می‌کند که باتری تعبیه شده در ساعت هوشمند Gear Sport این سازنده قادر است با یک بار شارژ کامل روزها دوام بیاورد اما ما به خوبی می‌دانیم که ساعت‌های هوشمند معمولا 1 تا 3 روز روشن می‌مانند و دوام یه هفته‌ای برای آن‌ها اصلا منطقی نیست.

image

از طرفی سامسونگ در انتشار به روزرسانی‌های مخصوص ساعت‌های هوشمندش بسیار سخاوتمندانه رفتار می‌کند و اگر از دارندگان گجت هوشمند Gear Sport هستید، باید به شما اطلاع دهیم که به روزرسانی نرم افزاری کوچکی برای این ساعت منتشر شده است تا آن را در برخی مشخصات داخلی و نرم افزاری بهبود ببخشد.

فایل این به روزررسانی تازه 16 مگابایت حجم دارد و دانلود آن برایتان بسیار ساده خواهد بود. به روزرسانی نرم افزاری تازه برای Gear Sport سامسونگ برای بهبود وضعیت امنیتی دستگاه و همچنین بهبود الگوریتم شارژ باتری آن طراحی شده است. هنوز مشخص نیست این نرم افزار دقیقا چه تغییراتی در باتری اعمال می‌کند اما می‌دانیم که قرار است مدت زمان شارژ کامل آن را نسبت به گذشته کاهش دهد.

image

سامسونگ هنوز درباره این به روزرسانی اظهار نظر نکرده و لاگ تغییرات آن را هم رسما منتشر نکرده است. به همین خاطر در حال حاضر نمی‌دانیم بهبود امنیتی در Gear Sport شامل چه تغییراتی می‌شود اما با انتشار سراسری این فایل احتمالا به زودی شاهد انتشار گزارش مفصلی درباره آن خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)