خانهاخبار
تماشا کنید: آیا Pixel 3 XL با نمایشگر بزرگ، گلکسی نوت 9 را کنار می‌زند؟

تماشا کنید: آیا Pixel 3 XL با نمایشگر بزرگ، گلکسی نوت 9 را کنار می‌زند؟

ویدیوی به‌دست آمده از گوشی پرچمدار Pixel 3 XL گوگل نشان می‌دهد که این مدل نمایشگری به بزرگی 6.7 اینچ خواهد داشت که بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی گلکسی نوت 9 سامسونگ است.
۱۳۹۷/۵/۲۱

پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل از جمله موردانتظارترین گوشی‌هایی هستند که تا پایان سال به بازار عرضه خواهند شد. به دنبال رونمایی از گوشی‌های پیکسل و پیکسل 2 در ماه اکتبر، حال انتظار داریم گوشی‌های جدید گوگل در اوایل مهر معرفی شوند. ساکنان مانتین‌ویو پرچمدار جدید Pixel 3 XL را با طراحی متفاوتی ارائه خواهند داد؛ به تبعیت از سازندگان دیگر، جانشین Pixel 2 XL از ناچ بهره می‌گیرد و این موضوع باعث شده است تا حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای خود را به یک بریدگی بدهد. البته بریدگی که گوگل در بالای صفحه‌نمایش گوشی جدیدش اعمال کرده است، نسبت به بریدگی نمایشگر دیگر پرچمداران از جمله Huawei P20 Pro یا LG G7 ThinQ ضخیم‌تر است. با این‌حال، منبع انتشار ویدیو مدعی است که گوشی فاش شده مدل آزمایشی پرچمدار Pixel 3 XL محسوب می‌شود؛ به همین جهت، ممکن است تغییراتی در این گوشی تا زمان عرضه اعمال شود. 

به‌تازگی نیز مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گوشی Pixel 3 XL به‌دست آمده است که تأیید می‌کند این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی و باتری 3430 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد. لازم به‌ذکر است که مدتی پیش، ویدیوی جعبه‌گشایی گوشی Pixel 3 XL گوگل منتشر شده بود و ویدیویی که اخیرا منتشر شده است، جزئیات بیشتری را پیرامون پرچمدار دید گوگل ارائه می‌دهد.

غول جست‌وجو مجدداً پرچمدار جدید خود را با طراحی دو رنگ توسعه داده است و به دلیل تعبیه شیشه در قاب پشتی، Pixel 3 XL از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. مدتی پیش اعلام شده بود که گوگل در حال توسعه یک پد شارژ بی‌سیم اختصاصی برای پرچمداران جدیدش است و احتمالا آن‌را با نام تجاری Pixel Stand ارائه خواهد داد.

رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی Pixel 3 XL گوگل، 1440 در 2960 پیکسل اعلام شده است؛ به دلیل تعبیه بریدگی در بالای نمایشگر پرچمدار جدید گوگل، رزولوشن صفحه‌نمایش از 1440 در 2880 پیکسل در گوشی Pixel 2 XL به 1440 در 2960 پیکسل افزایش یافته است. همین موضوع باعث شده تا در هر اینچ از نمایشگر نزدیک به 494 پیکسل وجود داشته باشد. با انجام محاسبات، به اندازه احتمالی 6.7 اینچ برای صفحه‌نمایش گوشی Pixel 3 XL دست خواهیم یافت؛ البته به طور دقیق‌تر، اندازه نمایشگر 6.663 اینچ است و حتی با این وجود، پرچمدار جدید گوگل به نمایشگری با اندازه نسبتا بزرگ مجهز خواهد بود. برای مقایسه با دیگر پرچمداران باید گفت که Galaxy Note 9 به صفحه‌نمایش 6.4 اینچی مجهز شده است و نسخه «پلاس» آیفون 10 نیز از نمایشگر 6.5 اینچی استفاده می‌کند. البته برخی شایعات تأیید نشده نشان می‌دهد که هوآوی میت 20 پرو با صفحه‌نمایش 6.9 اینچی روانه بازار خواهد شد تا رقبای خود را از نظر اندازه نمایشگر به چالش بکشد. 

تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3430 میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصاتی است که گوشی Pixel 3 XL ارائه خواهد داد. ضمن اینکه مدل مذکور فاقد دوربین دوگانه بوده و از یک سنسور 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌گیرد. همچنین برای عکاسی سلفی، می‌توانید روی سنسور 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی حساب باز کنید؛ پیش‌تر گمان می‌رفت Pixel 3 XL به دوربین سلف دوگانه مجهز شده باشد. در ویدیوی به‌دست آمده، همچنین مشخص شده است که گوشی جدید گوگل از نمایشگر همیشه فعال پیشتیبانی می‌کند و می‌توانید عکسی را به عنوان پس‌زمینه برای حالت AOD انتخاب کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۵/۲۱
عمرا بتونه رقابت کنه اون در کنار غول کوشی چون میت