خانهاخبار
کنگره جهانی فناوری های هوشمند ۲۰۱۸ در تهران برگزار می‌شود

کنگره جهانی فناوری های هوشمند ۲۰۱۸ در تهران برگزار می‌شود

در این کنگره بیش از ۴۰ پنل تخصصی و کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی با حضور متخصصین و صاحب نظران داخلی و بین المللی طی دو روز به صورت همزمان در ۱۱ سالن، با موضوعات دولت هوشمند، اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، شهر هوشمند، امنیت در نرم افزارهای اداری الکترونیکی، فناوری های همراه و … برگزار می گردد.
۱۳۹۷/۵/۲۰

کنگره جهانی فناوری های هوشمند (IC-Tech 2018) با رویکرد هوشمندسازی و تحول نظام اداری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه های معتبر کشور، با هدف بررسی اصلاح فرآیندها و برنامه الکترونیکی کردن خدمات دستگاه ها و واکاوی برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری (توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری)، بادعوت از مقامات ملی، مدیران فناوری اطلاعات و اعضای کمیته های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی دستگاه های سراسر کشور در سال ۹۷ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

image

در این کنگره بیش از ۴۰ پنل تخصصی و کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی با حضور متخصصین و صاحب نظران داخلی و بین المللی طی دو روز به صورت همزمان در ۱۱ سالن، با موضوعات دولت هوشمند، اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، شهر هوشمند، امنیت در نرم افزارهای اداری الکترونیکی، فناوری های همراه و … برگزار می گردد.

اعطای گواهینامه های کارگاه های آموزشی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات، هوشمند سازی نظام اداری، اینترنت اشیا(IOT) و گواهینامه ۱۶ ساعته حضور، نمایشگاه فناوری های هوشمند در سه بخش دولت هوشمند، شهر هوشمند و بیمه و بانکداری هوشمند، همچنین بهره مندی از تجربیات بین المللی از جمله بررسی مدل های دولت الکترونیک در کشورهای مختلف جهان از دیگر برنامه های حائز اهمیت این رویداد خواهد بود.

محورها

  • شهر هوشمند

ارتباط بین شهر هوشمند و دولت الکترونیکالگوها و مدلهای شهر هوشمند با درنظر گرفتن الزامات فرهنگی

بررسی الزام ارتقای آگاهی و شناخت مدیران شهری در تحقق شهر هوشمند

  • اینترنت اشیاء
  • امینت فناوری اطلاعات
  • هوشمند سازی نظام اداری

بررسی زیرساخت ها و تجهیزات شهرهای هوشمند

بررسی نقش اینترنت اشیاء در شهر هوشمند

  • اهداف
  •  
    • آشنایی با چگونگی ایجاد یک شهر هوشمند

بررسی نمونه هایی از شهرهای هوشمند دنیا و فناوری‌های جدید

بازخوانی قوانین و مقرّرات حوزه فناوری و شناسایی خلاءهای قانونی موجود

  • تبیین و بررسی مفهوم دولت همراه

تبادل دیدگاه ها و بهره‌مندی از تجارب بین المللی

انتقال دانش فنی شهر هوشمند و ارتقای سطح دانش دستگاه‌های ذیربط

کمک به توسعه و گسترش پژوهش‌های بنیادی و کاربردی و توسعه شهر هوشمند

  • مشارکت کشورهای خارجی
  • کنگره بین المللی شهر هوشمند ۲۰۱۸ میزبان اساتید و متخصصین کشورهای مختلف جهان از چمله اسپانیا، ایتالیا، یونان، استرالیا، بلژیک و … است که به بررسی مدل‌های مختلف شهر هوشمند و تشریح و معرفی عمده آن می‌پردازد.

“میکل استاپه والس” یکی از اعضای دولت اسپانیاست که از انجام تحولات دولت دیجیتالی و نوآوری‌های عمومی برای منفعت کل جامعه استقبال می‌کند. وی علیرغم ۲۰ سال تجربه در زمینه تحولات دیجیتالی و پروژه های نوآورانه در دولت و امور اجرایی در صنایع مختلف،‌همیشه مشتاق پیشرفت و یادگیری‌ست. درحال حاضر ایشان به عنوان معاون دولت باز اسپانیا و معاون ارشد مدیریت عمومی انجمن *** فعالیت دارند. استاپه در زمینه مهندسی ارتباطات در دانشگاه پلی تکنیک اسپانیا و دانشگاه *** تحصیل کرده و درحال حاضر چندین دوره‌ی آموزشی در دانشگاه *** اسپانیا را مدیریت می‌کند.

  • نمایشگاه شهر هوشمند
  • نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند ۲۰۱۸ با حضور مدیران فناوری و صاحبان صنایع در حوزه های متنوع شهر هوشمند نظیر امنیت فناوری و اینترنت اشیاء با حضور و مشارکت شهرداری‌ها،‌سازمان‌ها و متخصصین و ارائه توانمندی‌ها و تجربیات در حوزه فناوری‌های شهر الکترونیک و با هدف بررسی عملکرد‌ها،‌نوآوری‌ها و دستاوردهای آن شهرداری‌ها برگزار می گردد. همچنین در مراسم اختتامیه از شهرداری‌های موفق در این عرصه تقدیر به عمل خواهد آمد.
  • پنل‌های تخصصی
  • در کنگره بین المللی شهر هوشمند ۲۰۱۸،‌ پنل‌های تخصصی مختلف به صورت همزمان در سالن‌های جانبی محل برگزاری با حضور اساتید و مدیران عالی فناوری برگزار خواهد شد.
  • کارگاه‌های آموزشی
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه مدیریت شهر هوشمند،‌اینترنت اشیاء و امنیت فناوری اطلاعات از نگات حائز اهمیت این رویداد است.
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hadi

۱۳۹۷/۵/۲۰
چه مدارک خوبی میده