خانهاخبار
واکنش جالب هوآوی به معرفی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

واکنش جالب هوآوی به معرفی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

پس از معرفی گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ کمپانی هوآوی در توییتر خود اعلام کرده است که پرچمداران P20 این سازنده با تغییرات و بهبودهای چشمگیر نسبت به نسل‌های قبلی این سری معرفی شدند. این غول تکنولوژی همچنین اشاره کرده است که پرچمداران بعدی با تغییرات و قابلیت‌های تازه‌تری روانه بازار خواهند شد.
۱۳۹۷/۵/۱۹

کمپانی سامسونگ روز گذشته سرانجام پس از ماه‌ها انتظار علاقه مندان و انتشار شایعه‌های مختلف از تازه‌ترین پرچمدار خود به نام Galaxy Note 9 پرده برداشت. این گوشی از بسیاری جهات شبیه نسل قبلی (Galaxy Note 8) و همچنین Galaxy S9 و S9 Plus به نظر می‌رسد هرچند در برخی موارد نسبت به آن‌ها ارتقا یافته است. از طرفی این تغییرات به قدری انگشت شمار هستند که نمی‌توان ادعا کرد Galaxy Note 9 از طراحی نوین و منحصر به فردی بهره می‌برد. به دنبال انتشار خبر معرفی این گوشی سطح بالای تازه، کمپانی هوآوی در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که گوشی P20 این سازنده به معنای واقعی نسبت به نسل قبلی ارتقا یافته است. البته در این توییت مشخصا به گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ اشاره نشده اما پر واضح است که منظور هوآوی از انتشار این توییت تازه درواقع دست انداختن کمپانی سامسونگ بوده است. اینکه هوآوی تنها چند ساعت پس از رونمایی رسمی از Galaxy Note 9 در حساب رسمی توییتر خود چنین توییتی را منتشر کند، نمی‌تواند تصادفی و بی منظور باشد.

image

همان‌طور که گفتیم، پرچمدار Galaxy Note 9 تنها یک روز است که رسما رونمای شده اما در خلال ماه‌ها و مخصوصا هفته‌های اخیر تقریبا هر روز شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های تازه‌ای درباره آن بودیم و پیش از معرفی رسمی از سوی سازنده تقریبا همه مشخصات آن را هم می‌دانستیم. همین اطلاعات و اخبار فاش شده بودند که ما را متوجه کردند گوشی Galaxy Note 9 قرار نیست با تغییرات چشمگیری نسبت به Galaxy Note 8 طراحی شود و تنها در برخی موارد جزئی به روزرسانی خواهد شد. درواقع Galaxy Note 9 به درستی پا جای پای Galaxy Note 8 گذاشته است و تقریبا از همان بدنه و سبک بهره می‌برد. همین موضوع ظاهرا باعث شده است هوآوی به میدان بیاید و با اشاره به تغییرات جزئی بدون ارتقای چشمگیر، کمپانی سامسونگ و گوشی تازه‌اش را دست بیندازد. این غول تکنولوژی چینی در توییت تازه‌اش تصویر دو گوشی پرچمدار از دو نسل اخیر سری P را در کنار هم منتشر کرده و جمله This is called a real generation upgrade را هم در کنار آن درج کرده است. این جمله درواقع به P20 Pro اشاره دارد که به دوربین اصلی سه گانه در پنل پشتی مجهز شده و توانسته است سایر رقیبان هم رده خود را (ازجمله Note 9 و Note 8 سامسونگ) که از دوربین دوگانه برخوردار هستند، شکست دهد. از طرف دیگر اگر گوشی‌های سامسونگ را در همان خانواده مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که مدل Galaxy Note 8 با تغییرات چشمگیری نسبت به نسل‌های پیش از آن توسعه یافته بود. این گوشی اصلا اولین گوشی هوشمند سامسونگ به شمار می‌رود که با دوربین اصلی دوگانه روانه بازار شد.

همچنین می‌توان براساس این توییت و ادعا پیش بینی کرد که هوآوی قصد دارد در گوشی‌های سطح بالای بعدی خود از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های تازه‌تری بهره ببرد. این سازنده چینی در ادامه عبارت مذکور جمله "تصور کنید در آینده چه پیش خواهد آمد" را هم درج کرده است و گفته می‌شود که منظور آن همه قابلیت‌های تازه در پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هستند. علاوه بر این، کمپانی هوآوی چندی پیش در تیزرهای تبلیغاتی مرتبطی اعلام کرد که Mate 20 Pro با بهبودهای قابل توجهی همراه خواهد بود و به باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت برای آن اشاره کرد. Mate 20 و Mate 20 Pro پرچمداران بعدی کمپانی هوآوی هستند که انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال 2018 معرفی شوند و باتوجه به توییت تازه سازنده هم پیش بینی می‌شود که علاوه بر باتری بزرگ شاهد تغییرات چشمگیر دیگری هم در آن‌ها باشیم. برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند که هوآوی قصد دارد در ماه اکتبر از این پرچمداران توانمند پرده بردارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۶/۲۳
نوت ۸ رو با پی۱۰ پلاس مقایسه کنید تفاوت سامسونگ و هواوی رو متوجه میشید:)
از اونور نوت ۷ رو با پی۹ پلاس مقایسه کنین بیشتر متوجه بشین:)
نوت ۷ رو با نوت ۸ و پی۹ پلاس رو با پی۱۰ پلاس مقایسه کنین تغییر بزرگ و مصرف نواد مخدر کارکنان کمپانی هواوی رو هم متوجه میشین:))))))
سامسونگ حداقل ۲ سال از هواوی جلوتره به جای توییتر بازی داره با گوشی هاش عظمتش رو نشون میده

علیرضا

۱۳۹۷/۶/۲۳
سامسونگ اونقدرم بیکار نیست بیاد جواب این چرت و پرت های هوای رو بده

ارش

۱۳۹۷/۵/۲۸
اینکه هوواوی 4 تا دوربین داره معناش این نیست که گوشی بهتریه این فقط خالی کردن جیب من و شماست... اون دوتا دوربین هم بنظر من اضافیه اخه مگه میخواهیم با اینهمه دوربین چکار کنیم مثلا ؟؟ این عکاسای حرفه ایی را ببینید که یک یا دو دوربین دارن و درامدزایی میکنن...سامسونگ اگه ی چیزی را دیر به بازار میده مثلا اثر انگشت زیر پنل... میخواد اولا شرکت خودش اونا بسازه و اونا به نبوغ برسونه .همین انجار باطری نوت سامسونگ را یادتونه ..این باعث شد که الان یکی از بهترین باطری ها را داشته باشه و سیستم خنک کنندهش باعث شده به هیچ وجه گوشی تو دست داغ نکنه و تنها گوشی در تمومه گوشی هاست که 10 ساعت مکرارا کار کنید اصلا احساس گرما نمیکنید .. اس و ن.ت سامسونگ در اصل یک مولتی مدیای همه کاره هستش هم پزشک شما هستش از گرفتن ضربان و فشار و..و.. هم یک کامپیوتر جیبی و هم یک گوشی لاکچری به تمام معناست

باتری

۱۳۹۷/۵/۲۳
معمولا هر کی عکس نوت 7 رو میبینه یاد خاطرات جنگ جهانی اول میوفته
هیتلر خیلی تلاش کرد به فن آوری نوت 7 دست پیدا کنه که اگر میتونست قطعا کل دنیا رو تسخیر کرده بود.

سامسونگ

۱۳۹۷/۵/۲۳
این ماشین چرا انقدر داغونه و راه نمیره؟
آره خرابه پوکیده ولی بجاش صندوق عقبش جاداره.
صندوق بزرگ به چه درد میخوره؟
زمانی که میری پیک‌نیک کاربردشو نشون میده.
وقتی راه نمیره پیک نیک میخوام چیکار.!!!
این گوشی چرا اینقدر خسته کنده و بیخوده چرا اینقدر افت قیمت داره؟
آره ولی پیکسلاش بالاست.
پیکسل خیلی بالا به چه درد میخوره؟
زمانی که میخوای از عینک واقعیت مجازی استفاده کنی کاربردشو نشون میده
خب وقتی پردازندش یا باتریش کشش نداره واقعیت مجازی میخوام چیکار.!!