خانهاخبار
تصویر فاش شده از آیفون 9 صحت دارد؟

تصویر فاش شده از آیفون 9 صحت دارد؟

اخیرا تصویری از آیفون 9 در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی احتمالی این گوشی را فاش می‌کند اما برخی نسبت به صحت این تصویر شک دارند.
۱۳۹۷/۵/۱۷

اپل در ماه سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ امسال سه مدل آیفون 5.8 اینچی اولد، 6.1 اینچی LCD و 6.5 اینچی OLED وارد بازار خواهد شد و براساس شایعات، ارزان‌قیمت‌ترین مدل نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 اپل است. کوپرتینویی‌ها برای کاهش قیمت این مدل از یک پنل نمایشگر LCD استفاده کرده‌اند که هزینه تولید را کاهش می‌دهد؛ ضمن آیفون 6.1 اینچی اپل به یک دوربین در قاب پشتی مجهز شده است.

image

به‌تازگی نیز تصویری منتشر شده است که طراحی احتمالی آیفون جدید اپل را به نمایش می‌گذارد. این تصویر که به آیفون 9 منتسب شده است، پرچمدار 2018 اپل را با یک دوربین فاش می‌کند و در صورتی‌که این تصویر صحت داشته باشد، کوپرتینویی‌ها فلاش LED را به پایین دوربین اصلی انتقال خواهند داد؛ همچنین آیفون 9 مانند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به قاب پشتی از جنس شیشه مجهز شده است. 

تصویر منتشر شده واقعی است؟

برخی نسبت به صحت تصویر منتشر شده تردید دارند. Ben Geskin با انتشار یک توئیت مدعی شده است که تصور به‌دست آمده، یک آیفون 8 را به نمایش می‌گذارد؛ تنها با فتوشاپ فلاش LED به پایین سنسور دوربین انتقال یافته است. با فرض اینکه تصویر فاش شده جعلی باشد؛ این موضوع می‌تواند قاب پشتی مشابه آیفون 9 و آیفون 8 را توجیه نماید.

لازم به‌ذکر است که با وجود رونمایی از آیفون‌های 2018 در ماه سپتامبر، احتمالا تمامی مدل‌ها به صورت هم‌زمان وارد بازار نخواهند شد؛ تنها انتظار داریم تا آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی OLED در اواخر ماه سپتامبر عرضه شود. نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 ممکن است در اواخر ماه اکتبر یا اوایل ماه نوامبر وارد بازار شود؛ بسیاری مدعی هستند پنل‌های LCD انعطاف‌پذیر که توسط JDI برای آیفون 6.1 اینچی اپل تأمین می‌شود؛ بازده تولید پایینی دارند و این موضوع باعث شده است تا اپل به ناچار چندین ماه برای عرضه آیفون LCD جدید خود منتظر بماند. 

در میان آیفون‌های جدید، مدل 6.1 اینچی با قیمت 700 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ همچنین برخی مدعی هستند که نسخه دو سیم‌کارت آیفون 9 یا مدل 2018 آیفون در بازار چین ارائه می‌شود. در کدهایی که پیش‌تر از سیستم‌عامل iOS 12 فاش شده بود، به عرضه یک آیفون با پشتیبانی از دو سیم‌کارت ارائه شده است. آیفون 5.8 اینچی نیز با قیمت پایه 900 دلار راهی بازار خواهد شد و نسخه «پلاس» آن نیز نزدیک به 1000 دلار قیمت‌گذاری می‌شود؛ قیمتی مشابه با مدل 2017 آیفون 10. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)