خانهاخبار
رندرهای نسل آینده تسلا مدل S منتشر شد؛ طراحی تهاجمی و جذاب

رندرهای نسل آینده تسلا مدل S منتشر شد؛ طراحی تهاجمی و جذاب

در حالی که زمان زیادی تا معرفی نسل آینده تسلا مدل S باقی مانده است، یک طراح رندرهایی را از آن در فضای مجازی منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۵/۱۷

نزدیک به 6 سال از ورود تسلا مدل S به بازار زمان می‌گذرد. در حقیقت این شرکت در سال 2009 از خودروی مفهومی تسلا مدل S رونمایی کرد. تسلا قصد دارد در سه ماهه سوم سال آینده میلادی از نمونه‌های فیس‌لیفت تسلا مدل S و تسلا مدل X رونمایی کند. این نمونه‌ها شباهت بیشتری به خودروی پرفروش تسلا مدل 3 خواهند داشت. با توجه به این موضوع برای ملاقات با نسل آینده تسلا مدل S باید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

image

در سال 2019 شرکت‌های مطرح زیادی خودروهای برقی جدید خود را روانه بازار می‌کنند که در این میان می‌توان به مرسدس بنز، آئودی و پورشه اشاره کرد. به تازگی رندرهایی از نسل آینده تسلا مدل S توسط یک طراح با نام Emre Husmen در اینترنت منتشر شده است. این خودرو با الهام از زبان طراحی خودروی مفهومی تسلا رودستر طراحی شده است. این خودرو در مقایسه با نسل کنونی خود از طراحی تهاجمی‌تر و جذاب‌تری بهره می‌برد.

image

یکی از بخش‌های مهم در طراحی خودرو، مبحث آیرودینامیک است. خودروی موجود در این تصاویر از طراحی آیرودینامیک بهره می‌برد که باعث بهبود شتاب آن می‌شود. نحوه طراحی جلو پنجره، خطوط بر روی بدنه و دیفیوزر در بخش عقب کاهش ضریب درگ این خودرو را در پی دارد. سبک طراحی سقف نسل آینده تسلا مدل S مصرف انرژی آن را کاهش می‌دهد و باعث افزایش برد آن می‌شود.

image

طراحی این خودرو به گونه‌ای بوده که افراد علاقه‌مند به این صنعت می‌توانند از آن به عنوان یک محصول شرکت تسلا یاد کنند. به لطف طراحی C شکل چراغ‌های LED جلو و سقف پانوراما این خودرو از طراحی تهاجمی‌تری در مقایسه با نسل کنونی خود بهره می‌برد. بر اساس اعلام طراح این رندرها، نسل آینده تسلا مدل S به فناوری خودران مرحله 5 مجهز می‌شود که با توجه به زمان معرفی نسل آینده این خودروی شرکت تسلا منطقی به نظر می‌رسد.

image

بنابر اعلام طراح این رندرها، نسل آینده تسلا مدل S به سیستم کشش هوشمند مجهز می‌شود. این فناوری به راننده اجازه می‌دهد نیروی تولیدی به وسیله موتورهای برقی را به چرخ‌های جلو، عقب و یا هر چهار چرخ خودرو منتقل کند. طراح این رندرها اعتقاد دارد که نسل آینده تسلا مدل S در کابین خود به یک نمایشگر 19 اینچی با فناوری OLED مجهز می‌شود و این شرکت یک صفحه نمایش OLED نیز برای فرمان آن در نظر می‌گیرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)