خانهاخبار
حالت Survival Mode برای عنوان FIFA 19 معرفی شد

حالت Survival Mode برای عنوان FIFA 19 معرفی شد

براساس گفته‌های رسمی EA Games، حالتی جدید به نام Survival Mode برای عنوان FIFA 19 در راه است که رقابتی جذاب را برای کاربران رقم می‌زند.
۱۳۹۷/۵/۱۶

سبک بتل رویال درحال حاضر محبوب ترین سبک برای بازی‌های کامپیوتری است که در عناوینی مانند Fortnite و PUBG شاهد هستیم. در این سبک، شما در یک نقشه به همراه ۹۹ نفر دیگر وارد بازی شده و باید حریف‌های خود را نابود کنید تا به تنها بازمانده تبدیل شوید. حال شاید با خود فکر کنید که اگر سبک بتل رویال به بازی‌های فوتبالی راه پیدا می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟ اینجاست که عنوان مورد انتظار فیفا ۱۹ با سبکی جدید به نام Survival Mode وارد می‌شود! برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

image

همین اول بگوییم که نمی‌توان ادعا کرد که حالت Survival Mode پاسخ مستقیم به حالت بتل رویال است، چراکه تفاوت‌های اساسی بین این دو وجود دارد و قرار نیست بازیکنی را از بین ببرید (!) اما به هرحال این یک آپشن جالب است که EA Games به این عنوان محبوب اضافه کرده است. قبل از اینکه راجب به Survival Mode صحبت کنیم، اجازه دهید شما را با یک حالت جالب دیگر که به این بازی اضافه خواهد شد آشنا کنیم؛ این حالت جدید، House Rules نام دارد که در آن، داور از خطاهای شما چشم‌پوشی می‌کند! این یعنی که در بازی، هیچ گونه خطایی در بازی محاسبه نمی‌شود و مسابقه به قوت خود در جریان خواهد بود! البته House Rules فقط به این یک قابلیت خاتمه پیدا نمی‌کند و بازیکنان می‌توانند حالت‌های دیگری را مانند Long Range, Headers And Volleys و First To را نیز بازی کنند.

حال اجازه دهید درباره حالت Survival Mode صحبت کنیم. در این حالت، زمانی که تیم شما به حریف گل می‌زند، بازی به طور خودکار یک بازیکن از تیم شما را حذف می‌کند و این فرآیند به ازای هر گلی که به حریف وارد می‌کنید ادامه پیدا خواهد کرد. زمانی که تعداد بازیکنان به ۷ نفر برسد، مسابقه تمام خواهد شد و طبیعتا تیمی که کمترین بازیکن را دارد، برنده خواهد شد. به ظاهر که این یک حالت ساده به نظر می‌رسد، اما وقتی که تیم ۸ نفره شما مقابل تیم ۱۱ نفره حریف قرار می‌گیرد، قطعا رقابت سخت‌تر خواهد شد. بدون شک هواداران بازی FIFA 19 بی‌صبرانه منتظر هستند که این بازی را تجربه کنند و حالا انتظار می‌رود که اضافه شدن این ویژگی، اشتیاق کاربران برای بازی کردن FIFA 19 را بیشتر از گذشته کند. این عنوان در تاریخ ۶ مهر سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، ویندوز و البته نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا شما هم مشتاقید تا این عنوان را تجربه کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ژخو

۱۳۹۷/۵/۱۶
راجع به