خانهاخبار
گوشی Razer Phone 2 تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد

گوشی Razer Phone 2 تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد

شرکت Razer ظاهرا در حال توسعه گوشی گیمینگ جدیدی است و احتمالا آن‌را تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۵/۱۶

شرکت‌های مختلف تاکنون گوشی‌های هوشمندی را مخصوص بازی ارائه داده‌اند؛ شرکت Razer با رونمایی از گوشی Razer Phone به عنوان یک اسمارت‌فون کامل برای گیمرها، توانست مفهومی جدیدی در بازار ایجاد نماید. به دنبال معرفی این گوشی، شیائومی از گوشی گیمینگ Blackshark رونمایی کرد و سپس ایسوس نیز با گوشی Asus ROG Phone رقبای خود را به چالش کشید. همچنین برند «آنر» هوآوی از گوشی گیمینگ Honor Play رونمایی کرد که از تراشه Kirin 970 بهره می‌گیرد و قابلیت GPU Turbo بهبود عملکرد واحد پردازش گرافیکی را ممکن کرده است. 

Razer Phone به عنوان یک گوشی گیمینگ به دلیل برخورداری از نمایشگر 120 هرتز از رقبای خود متمایز شده است اما به عنوان یک پرچمدار باید با گوشی‌هایی از جمله Galaxy S9 سامسونگ، OnePlus 6، ال‌جی G7 ThinQ و Huawei P20 رقابت نماید که در برخی موارد از گوشی Razer عملکرد بهتری دارند. با این‌حال شرکت سازنده از عملکرد گوشی گیمینگ خود در بازار راضی است و همین موضوع باعث شده تا گمان کنیم که به‌زودی جانشین Razer Phone رونمایی خواهد شد.

در طی نمایشگاه ChinaJoy 2018، سرپرست Razer Global اعلام کرده است که احتمالا شرکت متبوع‌اش تا پایان سال گوشی گیمینگ جدیدی را عرضه می‌کند. همچنین مشخص شده است که جانشین Razer Phone به جدیدترین تراشه ساخت کوالکام مجهز خواهد شد؛ هرچند نام این پردازنده مشخص نشده است. در حال‌حاضر، اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی از چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرند که در اواخر سال 2017 معرفی شد اما اگر Razer به دنبال رونمایی از گوشی گیمینگ خود در هفته‌های پایانی سال 2018 باشد، بعید نیست Razer Phone جدید به چیپ‌ست اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز شود؛ کوالکام احتمالا در اواخر سال جاری میلادی از تراشه پرچمدار جدیدش رونمایی خواهد کرد.

image

باید منتظر ماند و دید که گوشی گیمینگ Razer Phone 2 به کدام‌یک از تراشه‌های ساخت کوالکام مجهز خواهد شد اما بیشتر هیجان‌زده هستیم تا از نوآوری‌های احتمالی پرچمدار آینده Razer در زمینه «گیمینگ» مطلع شویم. 

برای آشنایی بیشتر با گوشی Razer Phone، باید اشاره کرد که این مدل از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD با نسبت ابعاد 16:9 بهره می‌گیرد؛ برخلاف دیگر پرچمداران بازار که نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 دارند. همچنین پنل نمایشگر گوشی گیمینگ Razer از نوع IPS LCD است و حاشیه‌های زیادی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. این مدل به دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند و از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. ضمن اینکه گوشی گیمینگ Razer برخلاف رقبایش از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند که قدیمی شده است. Razer Phone از هشت گیگابایت رم برخوردار است و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد؛ این مدل همچنین به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و از معدود‌ گوشی‌های پرچمدار اندرویدی محسوب می‌شود که از فناوری شارژ سریع 4 پلاس (QC 4+) کوالکام پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)