خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch منتشر شد

کاربران وبسایت Reddit اطلاعات تازه ای از تلفن هوشمند Galaxy Note 9 و ساعت هوشمند Galaxy Watch را منتشر کرده اند که به ویژگی‌های جدید این دو می‌پردازند.
۱۳۹۷/۵/۱۵

تنها سه روز تا رونمایی از جدید ترین تلفن هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 و ساعت هوشمند Galaxy Watch باقی مانده است؛ محصولاتی که از آن‌ها اطلاعات بسیار زیادی منتشر شده و حالا تقریبا درک واضح تری از این دو محصول داریم. حال در آستانه نزدیک شدن به رونمایی رسمی از این دو، کاربران وبسایت Reddit اطلاعات تازه ای را از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch منتشر کرده اند که در ادامه، تمامی این اطلاعات را بررسی خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید. 

 

اول از همه، به نظر می‌رسد که سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که قصد دارند Galaxy Note 9 را پیش خرید کنند، هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. براساس گفته‌ها، کاربران می‌توانند که Galaxy Note 9 جدید خود را به همراه بسته ویژه بازی Fortnite با ۱۵۰ دلار کارت هدیه برای خرید درون برنامه‌ای تهیه کنند. اگر هم چندان به بازی کردن Fortnite علاقه‌ای ندارید، می‌توانید هدفون بدون سیم ‌ویژه سامسونگ و AKG که از فناوری کاهش نویز برخوردار است را دریافت کنید. البته آپشن سومی هم وجود دارد؛ کاربران می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار بیشتر، صاحب هر دو هدیه شوند که به نظر پیشنهاد مناسبی است؛ خصوصا وقتی که متوجه می‌شود که این هدفون‌های AKG ارزشی معادل ۲۹۹ دلار دارند! 

image

بعد از این موضوع، از قلم جدید Galaxy Note 9 یعنی S Pen اطلاعاتی جدید منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این قلم بر خلاف قلم‌های قبلی باید شارژ شود که تنها با ۴۰ ثانیه شارژ، می‌تواند تا ۳۰ دقیقه کار کند. همچنین می‌توان از دکمه روی قلم ‌برای عکس گرفتن و یا سوییچ کردن بین دوربین پشت و جلو استفاده کرد.  این موضوع چندان مشخص نیست اما احتمالا کاربرانی که Galaxy Note 9 را پیش خرید می‌کنند، می‌توانند هر رنگی که برای S Pen خود می‌خواهند را انتخاب کنند. صحبت از دوربین شد؛ به نظر می‌رسد که برخلاف شایعات قبلی، دوربین Galaxy Note 9 با Galaxy S9 تفاوت‌هایی هم خواهد داشت. علاوه بر قابلیت تغییر گشودگی لنز، سامسونگ ویژگی عکاسی با هوش‌ مصنوعی را نیز به این محصول اضافه خواهد کرد که به لطف آن، هوش ‌مصنوعی با تشخیص سوژه و صحنه، بهترین تنظیمات را برای عکس انتخاب خواهد کرد. قطعا این اولین باری نیست که چنین ویژگی را در تلفن‌های هوشمند می‌بینیم، اما باید صبر کرد و دید که شیوه پیاده سازی این قابلیت و خروجی آن در Galaxy Note 9 چگونه خواهد بود. در نهایت به گفته کاربران Reddit، نمایشگر تلفن هوشمند Galaxy Note 9 اندکی بزرگتر از نسل قبل خود خواهد بود اما ابعاد دستگاه تغییر خاصی نخواهد داشت. 

image

اما هنوز تمام نشده است! همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، Galaxy Watch نیز در این وبسایت مورد بحث واقع شده و جزییاتی تازه از آن منتشر شده است. برخلاف مدل سال گذشته، Galaxy Watch که براساس سیستم عامل تایزن است، در دو سایز با ابعاد ۴۶ و ۴۲ میلی متری عرضه خواهد شد که مشخصا برای مردان و زنان طراحی شده است. همچنین احتمالا سامسونگ از فناوری MST صرف نظر کرده و از NFC برای پرداخت با Samsung Pay استفاده خواهد کرد. برای کسانی که نمی‌دانند، MST فناوری است که به کمک آن می‌توان با نزدیک کردن دستگاه به دستگاه کارت‌خوان، به صورت مغناطیسی پرداخت را انجام داد. مدل ۴۶ میلی متری Galaxy Watch احتمالا هم اندازه با ساعت هوشمند Gear Sport خواهد بود و تا ۷ روز قادر به شارژدهی می‌باشد. درنهایت اعلام شده که Galaxy Watch می‌تواند تا ۴۰ حرکت ورزشی مختلف را شناسایی و دنبال کند. Galaxy Watch و Galaxy Note 9 در تاریخ ۱۸ مرداد ماه سال جاری رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)