خانهاخبار
دانگل هدفون به همراه آیفون‌های 2018 عرضه نخواهد شد

دانگل هدفون به همراه آیفون‌های 2018 عرضه نخواهد شد

تامین‌کننده دانگل هدفون آیفون‌های اپل ظاهرا تأیید کرده است که پرچمدار جدید کوپرتینویی‌ها بدون مبدل لایتنینگ به جک صدا 3.5 میلی‌متری عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۵/۱۵

در ماه آوریل، موسسه Barclays پیش‌بینی کرده بود که مدل 2018 آیفون‌های اپل بدون مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه خواهند شد؛ به عبارت بهتر، دانگل هدفون درون جعبه پرچمداران جدید اپل قرار نمی‌گیرد و باید هزینه جداگانه‌ی برای خرید آن‌ها پرداخت کنید. 

حال موسسه Barclays به نقل از Cirrus Logic، تأمین‌کننده دانگل هدفون برای آیفون‌های اپل، تأیید کرده است که این مبدل به همراه پرچمداران جدید ارائه نمی‌شود. ظاهرا تأمین‌کننده مبدل لایتنینگ به جک هدفون 3.5 میلی‌متری آیفون‌های اپل در نهایت تأیید کرده است که این مبدل درون جعبه پرچمداران جدید اپل قرار نمی‌گیرد؛ شرکت مذکور راهنمایی را برای سال مالی‌ 2019 خود ارائه نداده است.  

image

دانگل مذکور در حال‌جاضر درون جعبه آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 ارائه می‌شود اما اگر به دنبال استفاده از یک هدفون قدیمی به همراه آیفون‌های 2018 اپل هستید، باید به استور اپل مراجعه نموده و 9 دلار پرداخت کنید؛ البته این دانگل در فروشگاه Best Buy، دومین خرده‌فروش بزرگ که محصولات اپل را به فروش می‌رساند، ارائه می‌شود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، متعجب خواهیم شد چرا یک شرکت که نزدیک به یک تریلیون دلار قیمت دارد؛ از ارائه یک مبدل 9 دلاری درون جعبه آیفون‌های خود خودداری می‌کند؛ آن هم در حالی‌که قیمت پرچمدارانش بین 700 یا حتی 1400 دلار متغیر است.

لازم به‌ذکر است که اواخر امسال سه آیفون توسط اپل عرضه خواهد شد که شامل مدل 5.8 اینچی (نسل دوم آیفون 10)، مدل 6.1 اینچی (آیفون 9 یا آیفون 2018) و مدل 6.5 اینچی (آیفون 10 پلاس) است؛ تمامی گوشی‌های جدید اپل طراحی بدون حاشیه دارند و به دلیل حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر دکمه‌ی فیزیکی Home از آن‌ها کنار گذاشته شده است. به همین جهت، اپل گوشی‌های جدید خود را با سیستم تشخیص چهره Face ID به بازار عرضه خواهد کرد. لازم به‌ذکر است که مدل 6.1 اینچی برخلاف نسخه‌های دیگر به نمایشگر LCD مجهز شده؛ مدل 2018 آیفون 10 و نسخه «پلاس» آن از نمایشگر OLED بهره می‌گیرد. همچنین آیفون 9 فاقد قابلیت 3D Touch خواهد بود و فریم آلومینیومی ضدزنگ ندارد! نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 اپل به یک دوربین مجهز خواهد بود اما آیفون 10 و آیفون 10 پلاس با دوربین دوگانه عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)