خانهاخبار
بهترین فیلم‌های سال 2018 تا امروز

بهترین فیلم‌های سال 2018 تا امروز

در این مقاله لیستی از بهترین فیلم‌های سال 2018 را مشاهده می‌کنید که تا امروز اکران شده‌اند و در ضمن برای تماشا در خانه به آن‌ها دسترسی دارید.
۱۳۹۷/۵/۱۴

هنوز تا سال 2018 مدت زمان زیادی باقی مانده و در این مدت به طور حتم شاهد اکران فیلم‌هایی زیبا و متفاوت هستیم که حتما فروش خوبی را هم به دست می‌آورند همان‌طور که تا امروز آخرین نسخه ماموریت غیرممکن توانسته فروش خوبی را تجربه کند.

در این مقاله می‌خواهیم فیلم‌هایی را به شما معرفی کنیم که مدتی از اکران آن‌ها می‌گذرد و می‌توانید برای تماشا در خانه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این فیلم‌ها بهترین فیلم‌هایی هستند که در سال  2018 یا اواخر 2017 اکران شده‌اند و در حال حاضر برای تماشا در خانه به آن‌ها دسترسی دارید.

 

11 – Whitney

از سال 2012 که ویتنی هیوستون در سن 48 سالگی از دنیا رفت فیلم‌های بیوگرافی زیادی در مورد آن ساخته شد اما هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند به‌اندازه‌ای وارد جزئیات زندگی این خواننده شوند که کوین مک‌دونالد توانست وارد هسته مرکزی زندگی او شود. مک‌دونالد به خانواده هیوستون بسیار نزدیک شد و واقعیت‌های ناگفته‌ای از زندگی تراژیک او را به پرده کشید. در مورد این فیلم باید گفت که یک داستان زیبا و ویرانگر را پیش روی خودتان دارید که بسیار جذاب بیان می‌شود.

image

 

10- The Shape of Water

شالوده اصلی این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌هایی که در خودشان هیولایی دارند در مورد علاقه یک هیولا به یک انسان زمینی است اما طرز بیان این داستان با آن چیزی که تا کنون در این دست فیلم‌ها دیده‌اید متفاوت است. هیولایی که نمی‌تواند حرف بزند در کنار زنی که از قضا آن‌هم قدرت تکلم ندارد به تکامل همدیگر کمک می‌کنند و در نهایت با زبان خودشان با هم ارتباط برقرار می‌کنند. این فیلم توانست در اسکار امسال جایزه بهترین فیلم و جایزه بهترین کارگردانی را نصیب خودش کند.

image

 

9 – Hereditary

اگر فرد شجاعی هستید این فیلم ترسناک برای شما ساخته شده است. فیلم "موروثی" ترس را از اعماق وجود شما بیرون می‌کشد و چیزهایی که ماورالطبیعه هستند به نمایش در می‌آورد. همه‌چیز با مرگ مادر پیر یک خانواده شروع می‌شود و دختر این مادر کم کم به تمام ابعاد شخصیتی مادرش پی می‌برد در عین حال که در این بین شاهد حضور ارواح و ارتباط اعضای خانواده با دیار باقی هستیم. دیدن این فیلم، که در آن صحنه‌های ترسناکی از جمله ارواح وجن‌ها را می‌بینیم، جرات زیادی را می‌طلبد که اگر آن جرات را دارید به شما پیشنهاد دیدنش را می‌دهیم.

image

 

8 - Black Panther

در این فیلم، که یکی دیگر از شاهکارهای مارول به حساب می‌آید، شاهد حضور یک قهرمان رنگینپوست هستیم که از دنیایی دیگر، که ما به آن دسترسی نداریم، وارد دنیای ما می‌شود. آن‌ها سال‌ها از ما جلوتر و پیشرفته‌ترند اما نمی‌خواهند دنیای ما با دنیای آن‌ها تداخل پیدا کند اما همه‌چیز به سمتی می‌رود که این اتفاق باید رخ دهد. قهرمانی که در این فیلم دیده می‌شود با تکنولوژی‌هایی پیشرفته توانسته به این حد از غیر قابل شکست بودن برسد که همین امر آن را قابل باورتر می‌کند. بلک پنتر در کنار داستان سوپرقهرمانانه‌ای که دارد لحظاتی احساسی را هم به کاربرش منتقل می‌کند. اگر طرفدار فیلم‌های مارول هستید بهتر است قبل از دیدن فیلم Avengers: Infinity War 2018 این فیلم را دیده باشید.

image

 

7 - Phantom Thread

فیلم رشته خیال در ژانویه 2018 اکران شد. در این بازیگر محبوب بسیاری از سینما دوستان یعنی دنیل دی لوییس ایفای نقش کرده است. این فیلم در ژانر درام – تاریخی عرضه شده که موضوعش به مد لباس در لندن دهه 1950 اشاره دارد. موضوع مهمی که این فیلم را دیدنی‌تر کرده این است که بر اساس گزارش‌ها این آخرین فیلمی است که دنیل دی لوییس در آن بازی می‌کند. یکی از افتخارات این فیلم جایزه اسکار بهترین طراحی لباس است و در بخش‌های دیگر از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد هم نامزد دریافت جایزه بود.

image

 

6 - Darkest Hour

یکی از فیلم‌های خوش‌ساخت سال 2017 است که انتهای سال اکران عمومی شد. در این فیلم موزیک، فضاها و حرکات دوربین همخوانی بسیار خوبی با هم دارند و صحنه‌هایی از فیلم، مانند زمانی که همه در مترو جمع می‌شوند، تا مدت‌ها از ذهن شما پاک نمی‌شود. داستان فیلم زندگی چرچیل را در جنگ جهانی دوم به نمایش می‌گذارد که همه‌چیز به ضرر انگلیس است و چرچیل باید کشورش را از فروپاشی نجات دهد. بازی بسیار خوب گری اولدمن و گریم سنگینی که روی صورت آن انجام گرفت سبب شدند تا فیلم بتواند در دو بخش بهترین بازیگر مرد و بهترین گریم جایزه اسکار را به دست آورد.

image

 

5 – Coco

انیمیشنی است در ژانر موزیکال و کمدی، که به طور حتم امریکایی‌ها عاشق آن هستند. این انیمیشن توسط کمپانی خوش‌نام پیکسار ساخته شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی  منتشر شد. انیمیشن داستان پسرک ۱۲ ساله‌ای را روایت می‌کند که به موسیقی علاقه دارد و خانواده‌اش آن را نسل به نسل ممنوع کرده‌اند. او آرزو دارد مانند هنرمند و الگویش ارنستو دلا کروز به یک نوازنده حرفه‌ای تبدیل شود. در روز مردگان به قبر ارنستو می‌رود و گیتار او را می‌نوازد و وارد سرزمین مردگان می‌شود. این فیلم حاوی پیام‌هایی زیبا در مورد موسیقی است که به طور حتم به این زودی‌ها فراموش نمی‌شود.

image

 

4 - Lady Bird

داستان لیدی برد زندگی دختری را روایت می‌کند که دوران بلوغش را سپری می‌کند و در این دوران قصد اتخاذ تصمیم‌هایی را دارد اما در جریان این دوران حساسش کشمش زیادی با مادرش، که به تازگی شوهرش بیکار شده و مجبور است دو شیفته برای خرج و مخارج خانواده کار کند، دارد. لیدی برد که در ژانر کمدی – درام ساخته شده کارگردانی جوان به نام گرتا گرویگ دارد. با وجود جوان بودن این کارگردان حال و هوای اسکار را خوب می‌شناسد و فیلمش توانست در مراسم اسکار 2018 در بخش‌های زیادی نامزد دریافت جایزه شود.

image

 

3 - A Quiet Place

این فیلم یکی از ساکت‌ترین و بدون دیالوگ ترین فیلم‌هایی است که تا امروز دیده‌اید. خانواده‌ای در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که به سبب رخداد آخر زمان هیولاهایی در آنجا وجود دارند. این هیولاها کاملا نابینا هستند و به صدا بسیار حساس و با شنیدن کوچک‌ترین صدا به سراغ منبع آن می‌آیند و شکارش می‌کنند. تمام زندگی این خانواده که در طول فیلم با آن‌ها همراه هستیم در سکوت کامل سپری می‌شود. یکی از بخش‌های جذاب داستان این است که مادر این خانواده باردار است و باید فرزند خود را در سکوت کامل به دنیا بیاورد. یکی از فرزندان این خانواده هم در فیلم و هم در دنیای واقعی ناشنوا است که وزنه سنگینی برای فیلم به حساب می‌آید. فیلم "یک مکان ساکت" در ژانر ترسناک تولید شده و توانسته با ترسی که همیشه همراه بیننده است و نه با نمایش هیولاهای کلیشه‌ای به‌خوبی خودش را در این ژانر مطرح کند.

image

 

2 - Avengers: Infinity War

یک فیلم دیگر از مارول در این لیست قرار دارد. این نوزدهمین فیلم کمپانی مارول است و سومین بخش از سری فیلم‌های انتقام جویان به شمار می‌رود که در آن تمام قهرمان‌های مارول دورهم جمع می‌شوند تا جلوی یک تهاجم سنگین را به زمین بگیرند. در فیلم "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" تمام قهرمان‌های مارول که تا امروز می‌شناسیم به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا از زمین در برابر ضدقهرمانی به نام "تانوس" محافظت کنند. این فیلم مانند تمام فیلم‌هایی از این دست که جلوه‌های رایانه‌ای دارند پرهزینه بود و تولیدش 300 میلیون دلار هزینه روی دست مارول گذاشت اما در مقابل فروش خوبی را هم به دست آورد و توانست در هفته اول اکران 641 میلیون دلار بفروشد که رکورد پرفروش‌ترین فیلم در هفته اول را به دست آورد.

image

 

1 – Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

داستان فیلم در مورد مادری است که آتشی بزرگ در قلبش دارد. مادری در شهری کوچک زندگی می‌کند که چند ماه قبل به دختر جوانش تجاوز و کشته شده است. در این مدت پلیس هیچ حرکت مثبتی برای پیدا کردن قاتل انجام نداده است و به همین خاطر مادر به فکر می‌افتد که 3 بیلبورد خارج از شهر را اجاره کند و با نوشتن متن‌هایی در آن‌ها پلیس را به تکاپو بی اندازد. از لباس‌های میلدرد (مادر دختر کشته شده) تا طریقه راه رفتن و حرکات آن‌همه و همه نشان از زنی پرقدرت اما داغدار دارند. فیلم "3 بیلبورد خارج از ابینگ میزوری" توانست در بخش‌های مختلفی از اسکار نامزد دریافت جایزه شود و در نهایت در دو بخش بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن جایزه اسکار را از آن خودش کند.

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

وحید

۱۳۹۷/۹/۷
یکی از یکی بدتر

mehiyaw

۱۳۹۷/۷/۱۳
حالا هر کلمه ای رو یکی یه جور تلفظ میکنه یه چیز شخصیه.
ولی حاجی اونجرز هم مال ماروله ها :|
جای دیگه ای نگو میخندن بهت

....

۱۳۹۷/۷/۶
اول که دیدپول نیست ددپوله و دوم ک ددپول مال ماروله و ربطی ب اونجرز نداره و ددپول ب دلیل نکته های زیادی ک دارع خیلی زیاد مورد انتقاد قرار گرفت که ب این دلیل نتونست با اونجرز مقاومت کنه

f_e

۱۳۹۷/۶/۱۶
واقعاً به نظرتون black panther شاهکاره؟؟؟ :|

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۵/۲۰
گویا در کافی نت کار می کنی!