خانهاخبار
تصاویر و مشخصات دستبند هوشمند Fitbit Charge 3 لو رفت

تصاویر و مشخصات دستبند هوشمند Fitbit Charge 3 لو رفت

براساس تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که شرکت Fitbit درحال آماده شدن برای رونمایی از نسخه سوم سری دسبتندهای Fitbit Charge با طراحی و‌ ویژگی‌های جدید است.
۱۳۹۷/۵/۱۴

شاید شرکت Fitbit در بخش فروش ساعت‌های هوشمند چندان موفق نبوده است، اما سایر گجت‌های پوشیدنی این شرکت همچنان در بین کاربران محبوب هستند. حتی با فروش خوب ساعت هوشمند Fitbit Versa، انتظار نمی‌رود که این شرکت دوباره یک ساعت هوشمند جدید را رونمایی کند؛ هرچند به نظر می‌رسد که Fitbit قصد دارد دستبندی جدید را به نام Fitbit Charge 3 عرضه کند. 

image

مدتی می‌شود که Fitbit محصول جدیدی را عرضه نکرده و در واقع Fitbit Versa آخرین گجت پوشیدنی است که از سوی این شرکت دیده‌ایم؛ یک ساعت هوشمند با ظاهری ساده و قابلیت‌های ورزشی مختلف که به قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده بود. حال امروز تصاویری از دستبند هوشمند جدید Fitbit به نام Charge 3 منتشر شده که قطعا نسخه جدید سری دستبندهای هوشمند Fitbit Chrage است. در مقایسه با نسخه سال قبل، Charge 3 از طراحی بروزشده‌ای استفاده می‌کند و احتمالا ابعاد دستگاه نیز اندکی افزایش یافته است. جدا از حذف شدن کامل تنها دکمه کنار دستگاه، به نظر می‌رسد که Fitbit Charge 3 با چند بند جدید رونمایی خواهد شد و انتظار داریم که حداقل دو مدل از این بندها در جعبه محصول عرضه شود. بر گفته‌های منبع لو دهنده، Fitbit Charge 3 در اواخر ماه اوت و یا اوایل ماه سپتامبر سال جاری و در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا شما استفاده از دستبند هوشمند را به ساعت هوشمند ترجیح می‌دهید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)