خانهاخبار
قیمت و تاریخ عرضه Galaxy Tab S4 اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه Galaxy Tab S4 اعلام شد

پس از رونمایی تبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Tab S4، کره‌ای ها جزییاتی تازه از قیمت این دستگاه و تاریخ عرضه آن را منتشر کرده اند.
۱۳۹۷/۵/۱۳

مدت زیادی از رونمایی Galaxy Tab S4 سامسونگ نمی‌گذرد؛ تبلت جدید کره‌ای‌ها که با هدف رقابت با محصولاتی همچون آیپد پرو و سرفیس پرو به بازار عرضه شده است. قطعا می‌توان گفت که Galaxy Tab S4 جذاب‌ترین تبلت اندرویدی موجود است و به همین جهت، سوالات زیادی پیرامون قیمت نهایی این محصول و زمان عرضه آن وجود دارد. در این مطلب قصد داریم که به قیمت نهایی و تاریخ عرضه Galaxy Tab S4 اشاره داشته باشیم. 

image

بدون شک‌ Galaxy Tab S4 تبلت ارزان قیمتی نیست؛ سامسونگ اعلام کرده است که مدل پایه Galaxy Tab S4 یعنی مدل با حافظه ۶۴ گیگابایت و بدون پشتیبانی از قابلیت سلولار با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه ‌می‌شود و کاربران برای ارتقا به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی باید مبلغ ۷۴۹ دلار را پرداخت کنند. قطعا یکی از وسایل جانبی جذاب Galaxy Tab S4، کیبورد این دستگاه است که با اتصال به تبلت قابلیت DeX را برای تجربه حرفه‌ای تر فعال می‌کند. به گفته سامسونگ، این کیبورد قیمتی معادل ۱۴۹ دلار دارد که شاید کمی گران به نظر برسد، اما کسانی که Galaxy Tab S4 را پیش خرید کنند می‌توانند این کیبورد کاربردی را به قیمت ۷۴ دلار تهیه کنند. قطعا کیبورد برای یک تبلت وسیله جانبی مهمی است، خصوصا برای کاربرانی که با دستگاه زیاد تایپ می‌کنند. جدا از کیبورد، Galaxy Tab S4 از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند و همانطور که انتظار می‌رفت، این قلم به همراه تبلت عرضه می‌شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای خرید وجود ندارد؛ اقدامی که اپل چندان اعتقادی به آن ندارد. 

image

درحال حاضر نمی‌دانیم که مدل سلولار این تبلت در چه تاریخی و با چه قیمتی روانه بازار می‌شود، اما به هرحال می‌توان انتظار قیمت بالاتری نسبت به مدل وای فای Galaxy Tab S4 داشت.  تبلت جدید سامسونگ از مشخصاتی مانند نمایشگر ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ سوپر امولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار چهار گیگابایت حافظه رم و باتری بزرگ ۷۳۰۰ میلی آمپری بهره‌مند است که به لطف ویژگی‌های نرم‌افزاری خود می‌تواند به دستگاهی کاربردی تبدیل شود. انتظار می‌رود که پس از پایان تاریخ پیش خرید یا به عبارتی ۱۰ اوت، سامسونگ شروع به رساندن Galaxy Tab S4 به دست کاربران کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

عبدالرضا

۱۳۹۷/۱۰/۲۵
من یادمه ماکروسافت تازه سریس پرو 4زده بود به قیمت نهایت هزار دلار اون موقع دلار نهایتش 3500ت بود میشد سه ملیون و پانصد. الان هزار دلار اینارو به ارز غیردولتی که گمرک هم روش بخوره حساب کنید میره بالای پانزده ملیون تومان چون بضررشونه ملت داشته باشند کلا از مظاهر مدرنیزه بدشون میاد بخاطر همینم هست که از تحریمها نه تنها ناراحت نمیشند بلکه استقبال هم می کنند و همیشه کاری هم میکنند تا هی الکی الکی ملت رو تحریم کنند بخداوندی خدا قسم و سوگند میخورم اینا ماموریت دارن از سوی ابرقدرتها که ملت ایران باید در فقر و گرسنگی زندگی کند زیرا میدانند "مردم تا گرسنه اند دم از خدا می زنند و از عدالت و دین سخن می گویند وقتی سیر شدند بفکر رفاه افتاده از دموکراسی آزادی و حقوق بشر سخن می گویند...."
نامردی اگه اینو تایید نکنی

بی پول

۱۳۹۷/۵/۱۴
خدایا یه پولی بذار سر راهمون تا حداقل تواین مملکت با این وسایل که برای جوانی حارج ارزشی نداره سرگرم شم که فکر بیکاری بدبختی را کمتر کنیم

محمدرضا

۱۳۹۷/۵/۱۳
قیمتش میره رو 10 تومن دیگه ؟ مرسی مسئولین بی غیرت !