خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه اوت برای Galaxy S8، S9 و Note 8 سامسونگ

انتشار بسته امنیتی ماه اوت برای Galaxy S8، S9 و Note 8 سامسونگ

سامسونگ در اقدامی غیرمنتظره بسته امنیتی ماه اوت را برای Galaxy Note 8، S8 و S9 منتشر کرد. هنوز جزئیات و لاگ تغییرات این به روزرسانی تازه منتشر نشده است.
۱۳۹۷/۵/۱۳

سامسونگ تا هفته آینده تازه‌ترین گوشی هوشمند خود را به نام Galaxy Note 9 رسما معرفی می‌کند. به نظر می‌رسد که این سازنده قصد دارد به خاطر جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و تأخیر در انتشار به روزرسانی‌های نرم افزاری در ماه اوت، بسته‌های امنیتی این ماه را پیش از بازه زمانی مورد انتظار منتشر کند. سامسونگ در اقدامی غیرمنتظره از روز گذشته بسته امنیتی ماه اوت را برای پرچمداران Galaxy Note 8، S8 و S9 منتشر کرد. این سازنده پیش‌تر براساس استراتژی رایجش به روزرسانی‌های کوچک ماهانه را ابتدا برای گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت منتشر می‌کرد و بعدا آن را به پرچمداران خود می‌رساند اما حالا معرفی Galaxy Note 9 همه چیز را دستخوس تغییر کرده است.

Galaxy Note 8 و Galaxy S9

لاگ تغییرات بسته امنیتی ماه اوت برای این دو پرچمدار هنوز توسط سامسونگ و گوگل منتشر نشده و به درستی نمی‌دانیم که این به روزرسانی قرار است کدام مشکلات سیستمی را تشخیص دهد و رفع کند. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا این بسته نرم افزاری به جز ارتقای سطح امنیتی دستگاه‌های مذکور قابلیت دیگری هم با خود به همراه می‌آورد یا خیر. به روزرسانی نرم افزاری گوشی Galaxy S9 با شناسه G960FXXU2BRGA در آلمان و بسته امنیتی مخصوص Galaxy Note 8 با شناسه N950FXXU4CRGA ابتدا در فرانسه منتشر شده‌اند.

Galaxy S8

بسته امنیتی ماه اوت برای Galaxy S8 با شناسه G950FXXU3CRGH و حجم 420 مگابایت منتشر شده است و بر اجرای Game Launcher و استفاده از سرویس‌های گیمینگ سامسونگ تأکید دارد. در حال حاضر نمی‌دانیم منظور سامسونگ از این عبارت چیست چراکه روش عجیبی را برای به روزرسانی Game Launcher برگزیده است در حالی که می‌توانست آن را به روش رایج‌تر به روزرسانی اپلیکیشنی به طور مستقیم ارتقا دهد.

در حال حاضر مشخص نیست روند انتشار عمومی این به روزرسانی‌های نرم افزاری چقدر طول می‌کشد اما با توجه به این موضوع که در ابتدای ماه اوت شاهد انتشار اولین نسخه‌ها هستیم، می‌توان پیش بینی کرد که حداکثر تا دو هفته آینده همه کاربران پرچمداران مذکور موفق به دریافت و نصب تازه‌ترین بسته امنیتی شوند. اگر نوتیفیکیشن دریافت این به روزرسانی روی دستگاه‌تان به نمایش درنیامد، در منوی تنظیمات به Software Update بروید و آن را به صورت دستی جستجو کنید. پیش از دریافت فایل به روزرسانی حتما باید به شبکه ارتباطی پرسرعت Wi-Fi متصل شوید و دستگاه‌تان هم حداقل 50% شارژ داشته باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مصطفی

۱۳۹۷/۶/۱۸
آقا بعد از نصب این بسته امنیتی دستگاه ماه اصلا شارژ نمیشه با شارژر خودش ، یاد هم اگه میشه خیلی خیلی کند کسی میدونه راه حلش چیه؟

mazileo

۱۳۹۷/۵/۱۴
فعلا که خبری نیست