خانهاخبار
انتشار بسته امنیتی ماه ژوئیه برای مدل 2017 Galaxy A5 و Galaxy A3 سامسونگ

انتشار بسته امنیتی ماه ژوئیه برای مدل 2017 Galaxy A5 و Galaxy A3 سامسونگ

پس از (Galaxy A7 (2017 حالا نوبت به (Galaxy A3 (2017 و (Galaxy A5 (2017 رسیده است تا بسته امنیتی ماه ژوئیه را در قالب به روزرسانی نرم افزاری تازه دریافت کنند. این به روزرسانی در کشورهای مختلف در حال انتشار است.
۱۳۹۷/۵/۱۲

بسته امنیتی ماه ژوئیه از دیروز برای دو میان رده دیگر سامسونگ منتشر شد. به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای برای گوشی‌های Galaxy A3 (2017) و Galaxy A5 (2017) در بسیاری از کشورها ازجمله انگلستان و هند منتشر شده است که همچنین بسته امنیتی تازه را با خود به همراه دارد. ذکر این نکته ضروری است که مدل Galaxy A7 (2017) در اواسط ماه ژوئیه موفق به دریافت چنین به روزرسانی نرم افزاری شده بود اما ظاهرا سامسونگ دو مدل سطح پایین‌تر از این سه گانه را با تأخیری کوتاه به تازه‌ترین بسته امنیتی ارتقا می‌دهد.

image

از آنجا که این به روزرسانی تازه بر پایه اندروید 8.0 اوریو تنظیم شده، ممکن است شامل مواردی برای بهبود پایداری سیستم و همچنین رفع برخی باگ‌های متعدد که در اوریو دیده شده‌اند باشد. بسته امنیتی ماه ژوئیه هم طبق معمول قرار است مشکلات امنیتی و باگ‌هایی را که در سیستم عامل اندروید و نرم افزار سامسونگ کشف شده‌اند از بین ببرد. اگر تا چند روز آینده موفق به دریافت خودکار این به روزرسانی نشدید، در منوی تنظیمات به Software Update بروید و Download Updates Manually را انتخاب کنید تا دستگاه‌تان آن را به صورتی دستی جستجو و دریافت کند.

نرم افزار به روزرسانی مخصوص گوشی‌های A3 و A5 مدل 2017 با شناسه‌های به ترتیب A320FLXXU2CRG2 و A520FXXS5CRG5 منتشر شده‌اند. به خاطر داشته باشید که پیش از دریافت این فایل‌ها برای جلوگیری از بروز مشکل حتما به شبکه پرسرعت Wi-Fi متصل شوید. باتری گوشی‌تان هم حتما باید حداقل 50% شارژ داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Frshad

۱۳۹۷/۵/۱۳
اندروید اوریو برای a5 2017 من هم هنوز نیومده اما برای a7 2017 ام اومده ...

رضا

۱۳۹۷/۵/۱۳
بله منم همینطوره همینو میگه.

توحید

۱۳۹۷/۵/۱۲
سلام دوستان . خیلی هارو میبینم که میگن اندروید 8 نصب کرد .
ولی من هر چی میزنم اپدیت میگه دستگاه شما بروز هست اندروید رو 7 هست .
چجوریه موضوعش

مرتضی

۱۳۹۷/۵/۱۲
هنوز واس A5 من اندروید اوریو نیومده چ برسه ب بسته امنیتی و رفع باگ های اندروید 8 ?