خانهاخبار
گوشی منعطف سامسونگ دو برابر گران‌تر از رقیبان چینی خواهد بود

گوشی منعطف سامسونگ دو برابر گران‌تر از رقیبان چینی خواهد بود

سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند تا اولین گوشی مجهز به صفحه نمایش تاشو را در سال 2019 معرفی کنند. به نظر می‌رسد که سازندگان چینی بتوانند این محصول نوین را به قیمت کمی عرضه کنند اما قیمت گوشی سامسونگ حدودا دو برابر این محصولات باشد.
۱۳۹۷/۵/۱۲

رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که سازندگان محبوب چینی ازجمله شیائومی و Oppo  در تلاش هستند تا تأمین کنندگان صفحه نمایش منعطف مخصوص گوشی هوشمند نوین خود را انتخاب و همکاری دوطرفه را آغاز کنند. روز گذشته خبرگزاری‌های کره جنوبی گزارش کردند که کمپانی ال جی قرار است تأمین کننده همه این سازندگان به جز سامسونگ باشد اما در چین هم چنین تأمین کنندگانی مانند BOE وجود دارد که در زمینه تولید صفحه نمایش فعالیت می‌کنند. درواقع BOE یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان پنل‌های LCD به شمار می‌رود.

بسیاری از سازندگان چینی مانند هوآوی، شیائومی و Oppo در تلاش هستند تا به این تکنولوژی دست یابند و خودشان اولین سازنده‌ای باشند که گوشی هوشمند با صفحه نمایش منعطف را روانه بازار می‌کند. سامسونگ و هوآوی مدتهاست که چنین طراحی نوینی را در دست توسعه دارند اما کمپانی شیائومی بیش از سایرین در تلاش است تا مقام اولین را به دست آورد. به طور مشخص، کمپانی سامسونگ سال‌هاست که به طور جدی این ایده را پرورانیده و به تدریج به واقعیت نزدیک می‌کند. به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد گوشی نوین خود را به عنوان دروازه ورود به سال 2019 به جهانیان معرفی کند. سامسونگ از سال 2013 تا به حال مشغول تحقیق، طراحی و توسعه این مفهوم بوده و رونمایی از آن را مدت‌ها به دلایلی به تعویق انداخته است اما قطعا قصد ندارد لقب اولین ارائه کننده گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را به رقیبان چینی‌اش واگذار کند.

image

سامسونگ تقریبا از همه رقیبان خود درزمینه ارائه مدل واقعی چنین گوشی هوشمندی جلوتر است اما شیائومی هم مصرانه تأکید دارد تا از طراحی خلاقانه متفاوتی با حالت تاشونده رو به بیرون بهره ببرد و همگان را شگفت زده کند. همچنین گفته می‌شود که این سازنده قصد دارد گوشی منعطف خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزان‌تر از سایر رقبا عرضه کند و از این جهت هم آن‌ها را مغلوب خود سازد. براساس تازه‌ترین خبرها گوشی تاشونده سامسونگ که احتمالا Galaxy X یا Galaxy F نامیده می‌شود، 1800 دلار قیمت دارد در حالی که رقیبانش از برندهای شیائومی یا Oppo ممکن است به قیمت 900 دلار روانه بازار شوند. چندی پیش گزارش دیگری منتشر شد و ادعا کرد که هوآوی ممکن است از سامسونگ پیشی بگیرد و اولین گوشی منعطف جهان را خودش معرفی کند، اما هنوز درباره قیمت احتمالی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

سازندگان چینی مصرانه در تلاش هستند تا خود را به عنوان سازندگانی که گوشی‌های ارزان تولید می‌کنند به کاربران در همه دنیا نشان دهند. بدین ترتیب رونمایی از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو می‌تواند به خوبی به همه ثابت کند که این کمپانی‌ها توانمند هستند و می‌توانند چنین گوشی‌هایی را هم با قیمت منطقی عرضه کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)