خانهاخبار
جدید ترین میان رده های HTC وارد بازار ایران شدند

جدید ترین میان رده های HTC وارد بازار ایران شدند

در این آشفته بازار گوشی، امروز دو گوشی میان رده اچ تی سی پشت ویترین فروشگاه‌ها نمایان شدند. برای اطلاع از قیمت همراه ما باشید.
۱۳۹۷/۵/۱۲

دو میان رده 2018 اچ تی سی از خانواده دیزایر با نام های Desire 12 و Desire 12 Plus طراحی ظاهری تقریبا مشابهی دارند اما قیمت نهایی و مشخصات فنی‌شان متفاوت است.

Desire 12 صفحه نمایش 5.5 اینچی، 3 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 7 و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. قیمت این گوشی هم اکنون در بازار 2,300,000 تومان است.

image

اما برادر بزرگ تر با مشخصات سخت افزاری بالاتر و البته قیمت بیشتر عرضه شده است. Desire 12+ به اندروید 8 مجهز شده و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی دارد. صفحه نمایش بزرگ تر، پردازنده کوالکام و دوربین سلفی با کیفیت تر از دیگر مزایای Desire 12+ نسبت به Desire 12 معمولی است. قیمت Desire 12+ نیز 2,900,000 تومان است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۵/۲۷
اين يه سياسته كه هركسي به اينترنت و شبكه هاي اجتماعي دسترسي نداشته باشه

مهدی

۱۳۹۷/۵/۲۲
با این ارزش ریال و قیمت گوشی باید رجعت کرد به گذشته و گوشی های قدیمی من نوکیا105 رو پیشنهاد میکنم .گوشی مو دزد زد یه نوکیا 105 گرفتم . خیلی خوبه . کیفیت صداش خوبه و آنتن دهی اش خوبه . دیگه چی مخوام ؟

امین

۱۳۹۷/۵/۱۸
مفتش گرونه پرچمداراش بدرد نمیخوره این که میانرده س

Hadi

۱۳۹۷/۵/۱۷
در حال حاضر کسی پیدا میشه گوشی بخره؟؟؟؟؟؟

mrpro

۱۳۹۷/۵/۱۵
من گفتم گوشی بدیه؟این یک گوشی میان رده نسبتا ضعیف هست با طراحی ظاهری به روز وبازار خودشو داره که مشخصه هدفش چه بازاریه،و قیمت حدود ۳ میلیون که البته ناشی از بی ارزش شدن پول ماست نه قیمت گذاری بده اچ تی سی،رقم معقولی نیست و کسیکه ۳ میلیون میخاد خرج کنه و گوشی بخره قطعا انتظار مشخصاتی حداقل دو برابر چیزی که این مدل داره ارایه میده رو داره!من نگفتم این گوشی بده،دقت کنید چی نوشتم...سایر برند ها هم همینطور و خیلی بدتر هستن برای من سامسونگ رو مثال نزن که حتی نوت ۸ و اس۹ش هم از نظر من ارزش خرید ندارن،اپل هم که هیچی تعطیله کلا.‌‌..فقط برای شوآف شده وگرنه هیچ جنبه کاربردی برای خریداراش توی ایران نداره،میت ۱۰ لایت هواوی هم مثال بزنم رفته بالای ۳ تومن که واقعا مسخرست بجاش شما بری HTC u ultra بخری یه پرچمدار با کیفیت و به روز خریدی به قیمت کمتر و به شعور خودت و پولی که براش زحمت کشیدی هم احترام گذاشتی