خانهاخبار
در Galaxy Note 9 از رنگ نقره‌ای خبری نیست!

در Galaxy Note 9 از رنگ نقره‌ای خبری نیست!

تازه‌ترین پرچمدار سامسونگ به نام Galaxy Note 9 قرار است 18 مرداد رسما معرفی شود. پیش بینی می‌شود سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های مختلفی روانه بازار کند اما ظاهرا تولید نسخه خاکستری نقره‌ای آن لغو شده است.
۱۳۹۷/۵/۱۲

گزارش تازه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند سامسونگ عرضه نسخه خاکستری نقره‌ای فبلت Galaxy Note 9 را لغو کرده است. منبع انتشار این گزارش مدعی شده است که تولید چنین نسخه‌ای از سوی سازنده لغو شده اما این خبر ممکن است از صحت کامل برخوردار نباشد. این شایعه تازه به طور کلی نامفهوم به نظر می‌رسد اما از آنجا که سامسونگ قصد دارد پرچمدار تازه خود را 9 اوت (18 مرداد) رسما معرفی کند، خوشبختانه تا آن زمان همه اطلاعات نهایی مشخص می‌شوند و جزئیات گزارش پیش رو هم منتشر می‌شود.

image

همان‌طور که می‌دانید، Galaxy Note 9 هم مانند سایر نسل‌های قبلی گوشی مهمی به شمار می‌رود و ماه‌هاست که با دنبال کردن شایعه‌ها و خبرهای مرتبط با آن به دنبال دستیابی به همه جزئیات درباره آن هستیم. گزارش‌های متعددی درباره این گوشی منتشر کرده‌ایم و حتی تازه‌ترین تصاویر و ویدیوی منتسب به آن را هم پوشش داده‌ایم. چند روز پیش تصاویر رندر شده Galaxy Note 9 در رنگ‌های مختلف منتشر شد و آن را در نسخه‌های مشکی، قهوه‌ای و آبی به نمایش گذاشت. تقریبا مطمئن هستیم که سامسونگ قصد دارد پرچمدار تازه‌اش را حداقل در همین رنگ‌ها عرضه کند؛ هرچند ممکن است که دسترسی به این رنگ‌ها محدود باشد و هرکدام در بازارهای مشخص و محدودی عرضه شوند. فبلت سطح بالای Galaxy Note 9 از جنس شیشه و فلز طراحی می‌شود و از صفحه نمایش خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. به طور کلی به نظر می‌رسد که این گوشی تازه از نظر طراحی ظاهری شبیه Galaxy Note 8، نسل قبلی، به نظر برسد؛ همان‌طور که Galaxy S9 هم مانند Galaxy S8 طراحی شده است و تنها در برخی موارد جزئی با آن تفاوت دارد. دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی این گوشی به صورت افقی چینش می‌شود و حسگر اثرانگشت هم زیر آن قرار می‌گیرد. همچنین این‌گونه به نظر می‌رسد که حسگر اثرانگشت در Galaxy Note 9 نسبت به حسگر موجود در Galaxy Note 8 کوچک‌تر طراحی شود. این پرچمدار همچنین قرار است با قلم استایلوس تازه که از ویژگی‌های بیشتری از جمله بلوتوث پشتیبانی می‌کند معرفی شود و از دکمه اختصاصی بیکسبی بهره ببرد.

Galaxy Note 9 در دو نسخه با پردازنده‌های اگزینوس 9810 و کوالکام اسنپ‌دراگون 845 معرفی می‌شود که به ترتیب مربوط به مدل‌های جهانی و مخصوص بازار آمریکا هستند. این دستگاه احتمالا به باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از امکان شارژ سریع مجهز می‌شود و 6 گیگابایت رم دارد. تنها چند روز دیگر تا رونمایی از Note 9 باقی مانده است و در تاریخ 18 مرداد شاهد انتشار فهرست مشخصات نهایی آن خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)