خانهاخبار
سامسونگ گوشی‌های Galaxy A را به دوربین سه‌تایی مجهز می‌کند

سامسونگ گوشی‌های Galaxy A را به دوربین سه‌تایی مجهز می‌کند

براساس یک گزارش جدید سامسونگ در اندیشه تجهیز میان‌رده‌های جدید خود از سری Galaxy A به دوربین سه‌گانه است؛ این ویژگی به پرچمداران Galaxy S10 نیز راه خواهد یافت.
۱۳۹۷/۵/۱۰

اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، سامسونگ به دنبال بهبود سخت‌افزار گوشی‌های رده‌بالای خود است تا سهم بیشتری از بازار به‌دست آورد.سامسونگ هنوز گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه عرضه نکرده است و در حالی‌که گمان می‌رود Galaxy S10 اولین گوشی شرکت کره‌ای با دوربین سه‌گانه باشد، به‌تازگی اعلام شده است که عضو جدید سری Galaxy A (مدل 2019) به دوربین سه‌تایی مجهز خواهد شد.

دوربین سه‌گانه برای اولین‌بار توسط هوآوی در پرچمدار Huawei P20 Pro ارائه شده بود؛ پرچمدار 2018 هوآوی به سه سنسور 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی مونوکروم در قاب پشتی مجهز شده است که باعث تمایز آن از دیگر گوشی‌های بازار می‌شود. مدتی بعد اعلام شد که شرکت‌های بیشتری از جمله سامسونگ، اپل و ال‌جی در نظر دارند تا گوشی‌های هوشمندی مجهز به دوربین سه‌گانه ارائه دهند؛ اپل در اندیشه تجهیز آیفون‌های 2019 به دوربین سه‌گانه است و سامسونگ نیز دوربین سه‌گانه را برای پرچمدار Galaxy S10 Plus کنار گذاشته است. همچنین ال‌جی نیز احتمالا تا پایان سال، گوشی LG V40 را با سه دوربین عرضه خواهد کرد.

image

در گزارشی که اخیرا منتشر شده است، اعلام می‌شود که شرکت سامسونگ قابلیت‌هایی مانند دوربین سه‌گانه و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر را پیش از آنکه در پرچمدارانش به کار گرفته شوند، در سری Galaxy A مورد استفاده قرار می‌دهد. ظاهرا تیم جهانی توسعه سخت‌افزار سامسونگ که روی گوشی‌های هوشمندی به جز پرچمداران Galaxy S و Galaxy Note کار کرده‌اند، آماده خواهند شد تا قابلیت‌های فوق را به سری Galaxy A اضافه نمایند.

لازم به‌ذکر است که پرچمدار Galaxy S10 Plus از یک دوربین سه‌تایی با یک سنسور Super Wide بهره خواهد برد؛ گفته شده است که این ویژگی احتمالا به سری Galaxy A نیز راه پیدا خواهد کرد. همچنین از آنجایی‌که سامسونگ در حال آماده‌سازی پرچمدار جدیدش با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر اولتراسونیک است، بعید نیست میان‌رده‌های جدید سری Galaxy A به یک سنسور ارزان‌قیمت‌تر مجهز شوند که با نمایشگر ادغام می‌شود.

کره‌ای‌ها دلایل مشخصی برای ارتقا مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده‌های خود دارند؛ از جمله این دلایل، عملکرد ضعیف پرچمداران سامسونگ است زیرا شرکت‌های دیگر با ارائه محصولات ارزان‌قیمت‌تر یا نوآورانه‌تر سامسونگ را تحت‌ فشار قرار داده‌اند. در نتیجه شرکت کره‌ای امیدوار است که با بهبود مشخصات میان‌رده‌های خود، فروش گوشی‌های هوشمندش را مجددا بهبود دهد. لازم به‌ذکر است که در صورت عدم تأخیر در عرضه سری Galaxy A (مدل 2019) این خانواده اولین سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهند بود که حسگر اثرانگشت درون نمایشگر دارند یا حتی به دوربین سه‌گانه مجهز شده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

هوآوی

۱۳۹۷/۵/۱۰
هوآوی...
پیروز باشید.

ناشناس

۱۳۹۷/۵/۱۰
اگه اینجوری باشه هم خوبه هم بد بخاطر قیمتش