خانهاخبار
پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی در تصویر زنده فاش شد

پرچمدار Mate 20 Pro هوآوی در تصویر زنده فاش شد

پس از معرفی پرچمداران P20 هوآوی حالا نوبت به رونمایی از خانواده Mate 20 رسیده است. مدل Mate 20 Pro روز گذشته در یک تصویر زنده فاش و طراحی پنل جلوی آن هم به نمایش گذاشته شد.
۱۳۹۷/۵/۹

انتظار می‌رود پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی در اکتبر امسال به عنوان جانشینان Mate 10 و Mate 10 Pro رسما معرفی شوند. یکی از افشاگران چینی روز گذشته تصویر زنده این گوشی را علاوه بر فهرستی از مشخصات فنی آن منتشر کرد.

یکی از گزارش‌های قبلی مرتبط ادعا کرده بود گوشی Mate 20 قرار است بدون بریدگی حاشیه و با صفحه نمایشی خمیده روانه بازار شود. در این تصویر تازه منتسب به Mate 20 Pro هم شاهد طراحی بدون حاشیه هستیم اما خمیدگی مذکور در لبه‌ها دیده نمی‌شود و صفحه نمایش کاملا مسطح است. حاشیه‌های چهار طرف پنل نمایش بسیار باریک طراحی شده‌اند و می‌توان Mate 20 Pro را یک پرچمدار بدون حاشیه خواند. بدین ترتیب انتظار می‌رود این گوشی نسبت تصویر بسیار بالایی هم ارائه دهد. در کنار این موضوع مهم همچنین باید به این نکته اشاه کنیم که بریدگی مخصوص دوربین سلفی در این پنل دیده نمی‌شود و ممکن است هوآوی ماژول پاپ آپ را برای Mate 20 Pro در نظر گرفته باشد.

image

افشاگری که این تصویر را منتشر کرده همچنین فهرستی هم از مشخصات فنی کلیدی آن را به اشتراک گذاشته است. او مدعی شده است که Mate 20 Pro هوآوی با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش معرفی می‌شود. این گوشی تازه همچنین ممکن است مانند پرچمدار P20 Pro به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شود. براساس اطلاعات این گزارش، دوربین مذکور 42 مگا پیکسلی خواهد بود.

گفته می‌شود Mate 20 Pro از پردازنده Kirin 980 قدرت می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از تکنولوژی تازه GPU Turbo هوآوی پشتیبانی کند و سرعت عملکردش بهبود یافته باشد. متاسفانه ظرفیت دقیق باتری گوشی مذکور مشخص نیست اما افشاگر این خبر به توان 40 واتی آن اشاره کرده است. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود Mate 20 Pro به قیمت 5000 یوان معادل 732 دلار عرضه شود.

آنر، برند زیرمجموعه هوآوی، گوشی Honor 10 GT را با 8 گیگابایت معرفی کرد و همچنین شایعه شده است که پرچمدار بعدی این سازنده به نام Honor Note 10 هم با همین میزان رم رونمایی می‌‌شود. به همین خاطر کارشناسان معتقدند که Mate 20 Pro هوآوی با 8 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد.

حدودا 3 ماه دیگر تا رونمایی رسمی از پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro هوآوی باقی مانده است و به همین خاطر فعلا باید به گزارش‌های مختلف به چشم شایعه نگاه کنیم. صحت تصویر پیش رو هنوز توسط مقامات رسمی سازنده مورد تأیید قرار نگرفته است و همچنین انتظار می‌رود در خلال ماه‌های آینده خبرهای موثق دیگری درباره این دو گوشی منتشر شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

omid

۱۳۹۷/۵/۱۰
خخخ سامسونگ اول کرد؟؟برو یه سرچ بزن میفهمی

Ali Reza

۱۳۹۷/۵/۹
بالاخره بجای ترند کردن بریدگی مسخره ی نمایشگر یا همون ناچ ، فهمید که باید بریدگی رو بیخیال بشه ! کاری که سامسونگ از اول کرده تازه هواوی چینی بهش رسید

مانی

۱۳۹۷/۵/۹
هواوی که خیلی‌ها ازش دوری می‌کنن یه تنه داره بار تکنولوژی و پیشرفت گوشی‌های موبایل دنیارو به دوش می‌کشه ♥

بهروز

۱۳۹۷/۵/۹
Mate 10 ك عاليه از همه نظر راضيم ازش
اين ديگه اعجوبست
با پردازنده Kirin 980 ?