خانهاخبار
زمان پخش فصل آخر گیم آو ترونز مشخص شد

زمان پخش فصل آخر گیم آو ترونز مشخص شد

اگر شما هم مانند ما منتظر دیدن سرانجام این سریال جذاب هستید در این خبر به شما می‌گوییم که فصل آخر چه زمانی عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۵/۸

حدود یکسال از عرضه آخرین فصل سریال محبوب گیم آو ترونز گذشته است. فصل هفتم این سریال از دیدگاه بسیاری از بینندگانش بهترین فصلی بود که تا امروز منتشر شده. بالاخره پادشاه شب توانست به دیوار برسد و آن را تخریب کند در حالی که بیشتر وستروسی های در حال حرکت به سمت دیوار هستند تا با پادشاه شب بجنگند این‌ها در حالی است که سرسی مشغول چیدن مقدمه برای تثبیت حکومت خودش به هفت پادشاهی است.

مدت زیادی است که طرفداران منتظر انتشار فصل هشتم هستند که گفته می‌شود فصل آخر این سریال است؛ اما در این یکی دو روزه خبر خوبی برای طرفداران این سریال شنیده شده که بر اساس این خبر باید انتظار کمتری بکشند تا بتوانند 6 اپیزود فصل هشت را ببینند.

پیش از این HBO تایید کرده بود که فصل آخر این سریال در سال 2019 اکران می‌شود اما زمان دقیقی برای آن بیان نکرده بود؛ اما در خبر جدیدی که منتشر شده این نتیجه گرفته می‌شود که نباید تا تابستان برای تماشای این سریال صبر کنید. مدیر برنامه‌ریزی HBO اعلام کرده که فصل هشتم این سریال نیمه اول 2019 عرضه می‌شود که زمان‌بندی آن شبیه به زمان عرضه شش فصل اول می‌شود.

فصل آخر یعنی فصل هشتم Game Of Thrones قرار است تنها در 6 قسمت پخش شود اما در عوض هر قسمت یا بهتر است بگوییم هر اپیزود از فصل آخر این سریال در زمان 90 دقیقه‌ای ساخته می‌شود که برای یک سریال مدت‌زمان زیادی است و می‌توان گفت هر قسمت برابر یک فیلم سینمایی است.

شما هم گیم آو ترونز را دیده‌اید؟ شخصیت محبوب شما در این سریال چه کسی است؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

فرشاد

۱۳۹۷/۱۰/۱۴
مارجری یه چیز دیگه بود حیف شد کشتنش

رامین

۱۳۹۷/۹/۲۳
همه گفتند جان اسنو ولی جذاب ترین و بهترینشون کالیسی اگه اون نباشه صد در صد بیشتر بیننده هاشو از دست میده من که فقط از کالیسی خوشم میاد

alirezadj70

۱۳۹۷/۹/۷
بابای آریا استارک ک اول فیلم جفری گردنشو زد

محمد

۱۳۹۷/۵/۱۰
بدون شک، تایرون لنیستر

مهدی

۱۳۹۷/۵/۹
اریا استارک و جان اسنو بهترینشونن