خانهاخبار
بلک‌بری KEY2 LE؛ نسخه ارزان‌قیمت BlackBerry KEY2 در راه است

بلک‌بری KEY2 LE؛ نسخه ارزان‌قیمت BlackBerry KEY2 در راه است

براساس اطلاعات به‌دست آمده در FCC بلک‌بری درنظر دارد تا گوشی جدیدش را با نام تجاری BlackBerry KEY 2 LE ارائه دهد. مدل مذکور باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت.
۱۳۹۷/۵/۸

با توجه به قیمت نسبتا بالای BlackBerry KEY 2 که امسال عرضه شد، شرکت TCL ممکن است نسخه ارزان‌قیمت‌تر این دستگاه را به منظور افزایش فروش گوشی‌های هوشمند بلک‌بری عرضه نماید. با وجود اینکه پیش‌تر اعلام شده بود نسخه ارزان‌قیمت‌تر BlackBerry KEY 2 با پسوند Lite همراه خواهد بود، اخیرا با دریافت تأییدیه FCC مشخص شده این مدل نام‌گذاری متفاوتی خواهد داشت. 

image

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید بلک‌بری احتمالا BlackBerry KEY 2 LE نامیده خواهد شد. این گوشی با شماره مدل BBE 100-5، BBE 100-1 و BBE 100-2 در حال توسعه است که پیش‌تر نیز مشخص شده بود. در حال‌حاضر به طور مشخص نمی‌دانیم چه تفاوت‌هایی میان نسخه‌های مختلف BlackBerry KEY 2 LE وجود خواهد داشت اما تفاوت در فضای ذخیره‌سازی و حافظه رم ممکن است مشخص‌ترین وجه‌تمایز مدل‌های مختلف گوشی جدید بلک‌بری باشد. اگر براساس حدس و گمان مشخصات نسخه‌های مختلف BlackBerry KEY 2 LE را حدس بزنیم، احتمالا شاکله کلی آن شباهت زیادی به یک‌دیگر دارد؛ این موضوع بدین معنی است که گوشی جدید بلک‌بری به باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 روی آن اجرا می‌شود. حتی بعید نیست تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام که در نسخه معمول وجود داشت، به گوشی BlackBerry KEY 2 LE راه پیدا نماید.

image

لازم به‌ذکر است که هنوز اطلاعات مشخصی پیرامون قیمت احتمالی گوشی BlackBerry KEY 2 LE وجود ندارد اما بعید نیست که شرکت سازنده، این مدل را در نمایشگاه IFA 2018 در ماه آینده میلادی معرفی نماید؛ نمایشگاه IFA 2018 میزبان گوشی‌های دیگری از جمله پرچمدار Xperia XZ3 و میان‌رده Xperia XA3 سونی خواهد بود. ضمن اینکه گوشی جدید بلک‌بری یا TCL (که تولید گوشی‌های هوشمند با برند «بلک‌بری» را برعهده دارد) در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌را به رنگ قرمز، آبی یا مسی خریداری نمایند.

مشخصات گوشی BlackBerry KEY 2 LE  را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)