خانهاخبار
تصاویر تازه از Mi MIX 3 شیائومی فاش شد

تصاویر تازه از Mi MIX 3 شیائومی فاش شد

پس از معرفی Mi MIX 2S در ابتدای سال 2018 انتظار می‌رود Mi MIX 3 همچنان طبق روال قبلی در ماه سپتامبر رونمایی شود. باتوجه به تازه‌ترین تصاویر فاش شده به نظر می‌رسد این گوشی بدون حاشیه طراحی می‌شود و از دکمه اختصاصی هوش مصنوعی بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۵/۷

از آنجا که شیائومی گوشی Mi MIX 2 را در سپتامبر 2017 معرفی کرد، انتظار می‌رود Mi MIX 3 هم امسال در بازه زمانی مشابه رونمایی شود. از طرفی در ابتدای سال 2018 شاهد معرفی مدل Mi MIX 2S بودیم که با مشخصات و ویژگی‌های به روزرسانی شده به بازار راه یافت اما طراحی کلی آن مشابه مدل استاندارد همان نسل در نظر گرفته شده بود. حالا انتظار می‌رود که Mi MIX 3 امسال با طراحی بهتر و ارتقا یافته نهایی شود و همچنین مشخصات فنی‌اش هم به روزرسانی شوند. همه مدل‌های سری Mi MIX شیائومی که تا به حال معرفی شده‌اند، از سه طرف پنل جلو بدون حاشیه هستند اما نوار باریکی در قسمت پایین صفحه نمایش آن‌ها دیده می‌شود که دوربین سلفی در آن تعبیه شده است. شایعه شده است که این نوار حاشیه در Mi MIX 3 هم وجود دارد اما نسبت به گذشته باریک‌تر طراحی می‌شود چراکه حالا احتمالا شاهد تعبیه ماژول دوربین پاپ آپ در بدنه اصلی گوشی به جای حاشیه‌های بالا و پایین خواهیم بود. در تازه‌ترین خبر مرتبط برخی کاربران که پوسته MIUI 10 را روی دستگاه‌های شیائومی خود نصب کرده‌اند موفق شده‌اند تصویر گوشی Mi MIX 3 را هم در رام این نرم افزار مشاهده کنند. تصویر این گوشی در حالی دیده شده که به دکمه اختصاصی هوش مصنوعی در کناره سمت چپ مجهز شده است. از آنجا که شیائومی تا به حال چنین طراحی در گوشی‌های خود به کار نبرده است، پیش بینی می‌شود که تصویر پیش رو متعلق به پرچمدار بعدی‌اش باشد و Mi MIX 3 با چنین مشخصات ظاهری رونمایی شود.

علاوه بر دکمه اختصاصی هوش مصنوعی همچنین به نظر می‌رسد که حاشیه پایین صفحه نمایش هم در این گوشی کاهش یافته باشد. این تصویر دیگر در MIUI 10 موجود نیست و ظاهرا کمپانی شیائومی پس از انتشار گسترده خبر پیش رو آن‌ها را حذف کرده است. حالا که این تصاویر از نرم افزار رسمی حذف شده‌اند، علاقه مندان و کاربران کنجکاوتر شده‌اند و بیش از پیش مطمئن هستند که موفق شده‌اند طراحی نهایی Mi MIX 3 را کشف کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم، Mi MIX 3 ممکن است مانند Vivo NEX با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شود و از فلش LED اختصاصی هم برای ثبت این تصاویر بهره ببرد. شیائومی همچنین برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه و کاهش حاشیه‌ها ممکن است از تکنولوژی COF سامسونگ استفاده کند. این تکنولوژی نوین سازنده را قادر می‌سازد تا حاشیه پایین پنل نمایش را تا 3 میلی متر کاهش و نسبت نمایش بیشتری ارائه دهد. انتظار می‌رود Mi MIX 3 همچنین به حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مراد

۱۳۹۷/۵/۸
لطفا قیمت جدید گوشی ها رو بزارید با توجه به افزایش قیمت ارز 11000 تومن
بعد در سامسونگ مدل های A6 و J6 رو هم قیمت بزارید